וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומו שמים: להקת הולי פאק תגיע להופעה בישראל

15.10.2017 / 12:00

הרכב האלקטרו-רוק הקנדי הולי פאק יגיע בחורף הקרוב לראשונה לישראל. זה יקרה אחרי שיסיימו סיבוב הופעות משותף בארה"ב עם Explosions in the Sky ועם EP חדש – "Bird Brains"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקטן. הולי פאק/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרכב האלקטרו-רוק הקנדי הולי פאק יגיע לראשונה לישראל. זה יקרה ב-2 בדצמבר בלבונטין 7 בתל-אביב, אחרי שיסיימו סיבוב הופעות משותף בארה"ב עם Explosions in the Sky ועם EP חדש – "Bird Brains".

במה שנראה כמו שילוב לא הגיוני בזמנו, הולי פאק הקנדים פרצו לתודעה בשנת 2005 עם חוצפה של להקת פאנק ומחוייבות בלתי מרוסנת ליצירת מקצבים מרקידים ואווירה שקרובה יותר למפגשים מהסוג השלישי מאשר למופע רוק.

את אלבומם הראשון ("Holy Fuck") עוד ניתן להגדיר כסוד שמור בין יודעי דבר, אבל עם אלבומם השני ("LP") שיצא ב-2007, כבר לא היה ניתן להסתיר את התופעה. האלבום, שסימן את הסאונד הייחודי של ההרכב (תיאור הולם עבורו יהיה מפגש מבוסם במסיבה בין להקת האינדסטריאל הגרמנית איינשטירצנדה נויבאוטן, פלה קוטי ובריאן אינו) הקנה להם מועמדויות לפרסי ג'ונו ופולאריס היוקרתיים, לצד סלוטים בפסטיבלים הנחשבים Primavera, All Tomorrow's Parties, Glastonbury ואחרים. המוזיקאי האגדי לו ריד, שתפס את ההופעה של הלהקה בפסטיבל SXSW, תיאר אותם כהרכב הכי טוב שראה באירוע.

ב-2010, אחרי שהקליטו את אלבומם השלישי ("Latin") בשתי הפסקות קצרות בין טורים חובקי עולם, ההרכב יצא להפסקה וחבריו - בריאן בורשרט, גרהאם וולש, מאט מקווייד, ומאט שולץ – פצחו בפרוייקטים אחרים, ביניהם הפקה להרכבים Metz, Alvvays, ו-Viet Cong. ב-2016 חזרו הולי פאק במפתיע עם אלבום אולפן חדש, "Congrats". האלבום סימן יציאה שלהם מהאסם (אסם של ממש, לא מטאפורית) שבו הקליטו את רוב אלבומי הלואו-פיי שלהם, וכניסה לאולפן הקלטות "רגיל" יחד עם כל הציוד הייחודי והמתקדם שלהם, שרובו ככולו צעצועים דלי-תקציב. התוצאה היא אלבום דאנס-פאנק מזוקק, מלוכלך במקומות הנכונים ומזכך באחרים. מסיבה של סוף העולם.

את כל זה תוכלו לתפוס גם בעצמכם בדצמבר הקרוב, בהפקת המון ווליום. מחיר כרטיס יעמוד על 99 ש"ח ל-50 הרוכשים הראשונים, ולאחר מכן יעלה ל-119 ש"ח במכירה מוקדמת ו-129 ש"ח בקופות. כרטיסים ניתן לרכוש כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • הולי פאק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully