וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלהיט החדש של יוצרי "מחוברים לחיים" ועוד שלל להיטים וקלאסיקות: פסטיבל הקומדיות הצרפתיות ייצא לדרך בפעם השלישית

15.10.2017 / 12:59

הלהיט החדש של יוצרי "מחוברים לחיים", קלאסיקה ענקית של לואי דה פינס ועוד שלל להיטים - זה התפריט של פסטיבל הקומדיות הצרפתיות שיתקיים ברחבי הארץ זו השנה השלישית

הקומדיה הצרפתית היא אחד הז'אנרים הכי מצליחים ומהימנים בקופות הארץ. בהתאם לכך, גם השנה יתקיים ברחבי המדינה פסטיבל הקומדיות הצרפתיות, שינסה להצחיק את הקהל המקומי זו הפעם השלישית.

את הפסטיבל יפתח "סה לה לי", סרטם החדש של אריק טולדנו ואוליבייה נקש, מי שהיו חתומים בעבר על להיט הענק "מחוברים לחיים". הפעם, המהתלה הזו מתארת את אחורי הקלעים של חתונה ענקית. השניים, שיש להם כאן לא מעט קרובי משפחה, יגיעו לארץ לרגל ההקרנה

כמו כן, יוקרנו בפסטיבל עוד כמה קומדיות שזכו להצלחה בצרפת בחודשים האחרונים, ובהן "סיפור כיסוי" ו"כבר יש לו את העיניים שלך" העוסקות במתחים הדתיים והגזעיים במדינה.

בגזרת הקלאסיקות, אפשר יהיה לראות את "הקדילק הלבן", אחת הקומדיות המצליחות, הפולחניות והמצחיקות ביותר של לואי דה פינס, וכן את "הבלונדיני עם הנעל השחורה" בכיכובו של ז'אן רושפור שהלך לעולמו בשבוע שעבר, את "זאזי במטרו" של לואי מאל ואת "בודו ניצל מן המים" הקלאסי של ז'אן רנואר.

הפסטיבל יחל ב-16.11 ויימשך עד ה-5.12. הוא יתקיים בסינמטקים של תל אביב, ירושלים, חיפה, שדרות, ראש פינה, בית התרבות בסביון, גלובוס מקס אשדוד, ובית יד לבנים רעננה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך "סה לה וי"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך "הקאדילק הלבן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully