וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלחמת על המלוכה: האזינו לשיר חדש של נועה קירל מתוך מחזמר לחנוכה

17.10.2017 / 9:03

"שוב מתבלבלת, זה הזמן שלי, שוב מתרגלת, זה הזמן לבחור": בחנוכה הקרוב יעלה המחזמר "שלושת המוסקטרים" ולכם יש הזדמנות להאזין לשיר חדש של נועה קירל (המגלמת את הנסיכה) מתוך המחזמר - "מי ייתן לי את הכוח"

יח"צ - חד פעמי

בחנוכה הקרוב יעלה ברחבי הארץ המחזמר "שלושת המוסקטרים" ולגולשי וואלה! תרבות יש הזדמנות לצפות בקליפ ולהאזין לשיר חדש של נועה קירל המשתתפת במחזמר בשם "מי ייתן לי את הכוח". את מילות השיר כתבו אורי אוריין ובן זיידמן והלחין בן זיידמן. נועה קירל מגלמת במחזמר את הנסיכה מארי, המוצאת את עצמה בקרב ירושה על כס המלכות בתקופה שבה נשים היו ממודרות מכל תפקיד.

שלושת המוסקטרים הם אנשי יחידת המשמר העילית של מלך צרפת. המחזמר מספר את סיפורם של השלושה: אתוס (עמוס תמם), פורתוס (שלום מיכאלשוויולי) ואראמיס (עוז זהבי). בצוואתו, מוריש המלך את ממלכתו לביתו, הנסיכה מארי (נועה קירל). לאחר מותו, אחיו של המלך משתלט על הממלכה ומוציא את המוסקטרים אל מחוץ לחוק. המוסקטרים, יוצאים למסע הרפתקאות מסוכן במטרה למצוא את הצוואה ולהוכיח שהנסיכה מארי היא היורשת החוקית והמלכה הבאה של צרפת. למסעם, מצטרף דארטאניאן הצעיר (עומר דרור) השואף להיות מוסקטר.

seperator

המחזמר "שלושת המוסקטרים" יוצג בחנוכה 2017 בחולון, קריית מוצקין, באר שבע וחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully