וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשמל במועדון נותק – נצ'י נצ' העביר את הופעתו לרחוב

16.10.2017 / 10:14

הראפר הצליח לרגש עשרות מעריצים מאוכזבים שהגיעו להופעתו בדימונה וגילו שזרם החשמל במועדון נפל: הוא הודיע להם שיופיע מולם ברחוב מחוץ למועדון ושם שר כל שיר שביקשו. "הוא אמר שזו אחת ההופעות המיוחדות שחווה אי פעם"

צלמים זמניים מורשים

להפוך את החושך לאור: הראפר נצ'י נצ' הפתיע וריגש קהל בהופעת רחוב מאולתרת שערך ביום שבת ברחוב בדימונה לאחר שאירעה תקלה בחשמל בתוך מועדון ההופעות בעיר הדרומית. צפו בקטע מתוך ההופעה בווידאו שבראש האייטם.

לדברי אנשים שהגיעו להופעתו של הראפר המצליח, ההופעה נקטעה בתחילתה בשל הפסקת חשמל – לאכזבתם של צופים רבים. זמן קצר לאחר הפסקת החשמל התברר כי לא ניתן לתקן את התקלה ולקהל נמסר כי ההופעה הסתיימה. "אי אפשר היה להחמיץ את המבט המאוכזב על פניו של נצ'י נצ', האיש שידוע בחיבור המיוחד שלו לקהל", סיפר לוואלה! תרבות אחד המעריצים שהגיעו לצפות בהופעה. אלא שאז, עוד לפני שהקהל יצא מהמועדון, עלה נצ'י נצ' לבמה החשוכה וצעק לקהל: "חברים, אל תלכו הביתה. צאו החוצה לרחוב. חכו לי שם ואשיר לכם שם כל שיר שתרצו".

תוך דקות ספורות אילתרו נצ'י נצ' והצוות שלו גיטרה אקוסטית, כמה ארגזים וכמה תופים, חיברו מיקרופון לשקע מאולתר ועמדו במרכז הרחוב כשמסביבם קהל שקפא אמנם מקור אך לא הפסיק ליהנות מכל שנייה. "נצ'י נצ' לא הפסיק לשיר ולדבר עם הקהל. הוא הרגיש כל אחד מאיתנו", סיפר המעריץ. "האווירה הייתה מרגשת ומהפנטת ונצ'י נצ' גם הודה שזו הייתה אחת ההופעות המיוחדות שהוא חווה אי פעם".

נצ'י נצ' הופעת רחוב מאולתרת דימונה. ארתור לנדה, מערכת וואלה! NEWS
הפתיע. נצ'י נצ'/מערכת וואלה! NEWS, ארתור לנדה
נצ'י נצ' הופעת רחוב מאולתרת דימונה. ארתור לנדה, מערכת וואלה! NEWS
"אחד הערבים המיוחדים". נצ'י נצ'/מערכת וואלה! NEWS, ארתור לנדה
נצ'י נצ' הופעת רחוב מאולתרת דימונה. ארתור לנדה, מערכת וואלה! NEWS
למרות הקור. נצ'י נצ'/מערכת וואלה! NEWS, ארתור לנדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully