וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המירוץ למיליון זו הנקמה המתוקה שלי בגברים מגעילים"

19.10.2017 / 0:09

נטע (18.5) חולמת להתפרסם ("רוצה לראות את עצמי מרוחה על שלטי חוצות") ומעריצה את טראמפ ("הוא שרמנטי. גם אחרי שפשט רגל הוא הפך לראש ממשלת אמריקה"), אחיה עומר (25) לא נותן לגברים להתקרב לאחותו ("קשה לי עם זה") - ויחד הם מקווים לנצח במירוץ למיליון. ריאיון קורע

המרוץ למיליון/רשת

כמו כל תכנית ריאליטי שמכבדת את עצמה, גם "המירוץ למיליון", הנחשבת לאחת מתכניות הריאליטי האהובות בישראל, קמה ונופלת על ליהוק. במוצאי שבת ("רשת", ערוץ 2, 21:00) נדע כמה מתוך 12 הזוגות שיתחרו זה בזה על הפרס הגדול אכן יגרמו לנו להתלהב מהם ולהתאהב בהם, אבל מה שבטוח הוא שזוג אחד יגרום לכם להיקרע מצחוק: עומר ונטע.

עומר (25) ונטע (18.5, צעירת המתמודדים) ברזני הם אח ואחות המתגוררים בבית ההורים בירושלים. הוא כרגע "בין עבודות" ומעדיף לשתות קפה בפרלמנט של המבוגרים בבריכה, היא מכורה לאינסטגרם וחולמת להיות מפורסמת. בשיחה עם וואלה! תרבות רגע לפני תחילת העונה השישית, הם חושפים מה היה הכי קשה במהלך הצילומים: "קשה שיש עליך מצלמה 24 שעות ביממה", נאנחת נטע. "כשאתה בוכה, כשאתה צוחק, אפילו פעם אחת צילמו אותי כשאני מפוצצת נזלת ועומר אמר לי 'תסתכלי על עצמך, המצלמה עליך ואת כולך עם נזלת'. פדיחות".

עומר: "אין פרטיות לרגע. אתה רץ – ואחריך רצים צלמים. פעם אחת גם פוצצת חצ'קונים וראו את זה, לא?"

נטע: "כן, הייתי עם חולצה פתוחה וחשבתי שעקץ אותי יתוש. פוצצתי את זה ועומר מתחיל לצרוח עלי שהמצלמה מצלמת אותי מפוצצת חצ'קונים".

אוי ואבוי. אז כל הצופים יראו את הקטע הזה?

עומר: "אם המצלמה קלטה את הקטע המביש הזה, אז ברור".

נטע ועומר ברזני המרוץ למיליון המירוץ למיליון. עדי אורני,
"לטייל בעולם בלי לשלם כלום". נטע ועומר ברזני/עדי אורני

מאיפה נולד הרעיון להשתתף ב'מרוץ למיליון'?

נטע: "באתי לאודישן להישרדות. משום מה לא התקבלתי, אבל אחת המלהקות הציעה לי לבוא ל'מרוץ למיליון'. ואני עפתי על זה. מגיל קטן הרי אני רואה את התכנית וזה הדבר הכי מגניב בעולם. מה, לטייל בעולם ולא לשלם כלום? חלום. אז הסכמתי ללכת, הבעיה הייתה שלא היה לי עם מי ללכת. אחותי נכנסה להיריון, והאחות השנייה נכנסה לסרטים משלה. אבל עומר היה זמין. הוא היה בין עבודות, לא סגור על עצמו וזה היה טיימינג מושלם לאסוף איזה מיליון ולצאת לפנסיה מוקדמת. בקיצור, מפה לשם עומר בא איתי לאודישן. בהתחלה הוא היה כבוי אבל אז הוא נפתח. יש לנו שפה שרק אנחנו מבינים. אתם כבר תקלטו את זה בתכנית".

את חייבת לתת דוגמא.

"למשל, כשאני אומרת למישהו 'מה נשמע?', זה בעצם 'הלו, מה נסגר?'. אני עושה שירות לאומי בבית החולים הדסה בירושלים, ואחד הרופאים עצבן אותי. אז אמרתי לו 'הלו, מה נשמע?!', וההוא לא קולט את השפה שלי ועונה לי 'בסדר' (צוחקת)".

עומר, ואתה הסכמת להשתתף בתכנית מיד?

עומר: "בהתחלה לא רציתי. אני פחות אוהב את החשיפה הזו ואת הדברים האלה. אבל איכשהו אמרתי 'יאללה, בוא נצא לטיול'. וחוץ מזה, אי אפשר להגיד לנטע לא".

נטע: "זה נכון! אי אפשר! אני ישר מתחילה לבכות ולצעוק ולהגיד שאין לי מזל!".

נטע, מה כל כך מושך אותך בתכניות הריאליטי?

נטע: "מאז שאני קטנה זה החלום שלי. אני חולה על מצלמה, אוהבת שמצלמים אותי, לא יכולה להפסיק לדבר. וכאילו פתאום עכשיו יש מישהו שישמע אותי! מצאתי ישועה! מגיל קטן אנשים מחכים שאפסיק לדבר ועכשיו ישמעו אותי".

עומר: "נכון, אני היחיד שתמיד הקשבתי לך".

נטע: "תמיד יש לי מה להגיד. אני קשה, אבל בן אדם טוב".

עוד באותו נושא

גמר הישרדות: המשעממת מכולם ניצחה את זו שעשתה לנו את העונה

לכתבה המלאה
רון שחר, בוחן פתע. דייב שחר
מנחה המירוץ, רון שחר/דייב שחר

מה היו הרגעים הכי קשים במירוץ?

עומר: "כשנטע תפסה קריזות שמשהו לא מסתדר לפי מה שהיא רוצה. הכול התפרץ עלי".

נטע: "זה לא נכון! לי יש בעיה. אני יכולה להקשיב. אבל כשהוא לא מקשיב, הוא נאטם. הוא בלחץ של משימה, ואז אתה מתפוצץ".

עומר: "זה לא שיש לה פתיל קצר, אין לה פתיל בכלל. תשמע, היו ריבים פה ושם".

נטע: "בוא, אל תשלה את הקוראים. היינו חמודים וטובים אבל היו פיצוצים גדולים שנגמרו כמובן תוך דקות אבל היו".

יש לכם כבר מסקנות מה הופך זוג בתכנית לזוג מוצלח?

נטע: "לנו יש מה שאין לזוג אחר: קשר דם, וקשר דם מנצח הכול. ברגע שאתה באותו בית, יש משהו של חום, זה לא זוג נשוי או חברים שיכולים להיפרד".

עומר: "אני חושב שמה שמייחד זוג זה יכולת ספיגה חזקה יחסית אחד כלפי השני. שאחד יספוג את השני ואז הפיצוצים יהיו יותר רחוקים".

נטע: "אני ועומר באותו ראש. אוהבים מסיבות, אוהבים את אותה מוזיקה. שנינו נכנסים לאוטו בשבע בבוקר ושומעים טראנסים. ובלי קשר, עומר מספר לי את הדברים הכי אישיים".

אתה גם מתייעץ איתה על ענייני בנות?

נטע: "אני מבטיחה לא לפלוט שמות".

עומר: "נטע, תיזהרי".

נטע: "נגיד שלעומר..."

עומר: "נטע!"

נטע: "נגיד שלעומר יש עכשיו חברה. אז הוא היה מראה לי הודעות שהיא הייתה שולחת ואז הייתי אומרת לו מה לכתוב. אני לא הייתי כותבת בעצמי כי יש לי שגיאות כתיב, רק אומרת לו מה לכתוב. אתה יודע מה הכי כואב לבחורה שיושבת עצובה בבית? שהבחור שלה פתאום מעלה סרטון ממסיבה. וזה עוד אחרי שהיא מגז'דרת בבית. זה יכול להרוג אותה".

עומר, מלחיץ אותך שהיא יוצאת לדייט?

נטע: "נניח שאני רואה מישהו חתיך ובא לי לסמן אותו. אני רק אומרת לעומר והוא מתעצבן. הוא אומר לי 'תפסיקי לדבר דברי טומאה'. הוא לא נורמלי לפעמים".

עומר: "אני רק שומר על אחותי הקטנה. היא יכולה כמובן לצאת לדייטים אבל לא עם כל אחד. קשה לי לשמוע שהיא מדברת עם גברים".

נטע: "הוא לא נותן לי לנסוע איתו ועם חברים שלו ברכב! אבל אני, אם יש לי חברה חדשה – אני ישר מסדרת לו. אם אחד החברים שלו עושה לי לייק, עומר מתעצבן. הוא הדורמן שלי, עושה לי סלקציה".

ריאיון עם מנגיסטו גמר הישרדות. (צילום: מיכה לובטון),
התכנון הראשוני. הישרדות/(צילום: מיכה לובטון)

אתם ערוכים ומוכנים להיות סלבס?

נטע: "אמרתי לעצמי ככה: 'אני נטע מירושלים שעושה שירות לאומי'. אני לא יודעת איך זה להרגיש סלב. אני יודעת שאני אהיה אותו בן אדם. אני לחוצה ולא בא לי שיחשבו שאני שחצנית. אני רוצה להיות טובה בזה. פשוט להיות אני, סבבה? כי בואו, בינינו, כמה זוגות יש? 12? יש סיכוי קלוש שמישהו באמת יצליח בתעשייה".

ומה החלום שלך?

נטע: "דבר ראשון, הייתי רוצה לשחק. הייתי רוצה לעשות כל דבר מול מצלמה. לעשות איזה קמפיין שווה - רנואר, קסטרו. אני רוצה לראות את עצמי מרוחה על שלטי חוצות. זו גם נקמה מתוקה בכמה אנשים".

מה זאת אומרת? נקמה במי?

עומר: "נטע, לא!"

נטע: "די, עומר! בקיצור, יש כמה אנשים בחיים שפגעו בי. אם זה גברים מגעילים, או אנשים נוראים אחרים שיודעים שאני מתכוונת אליהם. והייתי רוצה לדעת שאני מופיעה כמה חודשים טובים על מסך הטלוויזיה שלהם ושהם רואים אותי. אני רוצה להגיד להם שאני מקווה להיות כמה שיותר על מסך הטלוויזיה שלהם".

עומר, מה אתה היית רוצה לעשות אחרי התכנית?

עומר: "ממה שאני יודע על תכניות הריאליטי האלה, הרבה אנשים מתאכזבים בסופו של דבר. ברור שכל אחד רוצה להוציא מזה משהו, איזה דבר מעניין...".

נטע: "מה, לא היית רוצה להיות ב'גולסטאר'?"

עומר: "ברור שכן".

נטע: "אז מה אתה מתייפיף? אתה רוצה להתפרסם!".

עומר: "את עצמך שמת על שלטי חוצות, אותי ב'גולסטאר'?"

את מי אתם מעריצים? כמו מי הייתם רוצים להיות?

נטע: "כמו גל גדות. זה הכי נדוש אבל היא פצצה. גאווה ישראלית. היא לא שוכחת מאיפה היא באה. כל הזמן מקדמת את מדינת ישראל. יש לה דגל עם מגן דוד. עזוב שהיא וונדר וומן. היא לא שכחה מאיפה היא באה, סבבה? בדרך כלל אנשים שעולים למעלה שוכחים מאיפה הם באים. אני גם אוהבת את ביבי. הוא מלך. וגם את טראמפ. הוא בחור עם פאסון. יש לו את הלוק. הוא שרמנטי".

עומר: "מה את מקשקשת שרמנטי?"

נטע: "שמע, הוא פשט רגל, הוא התרסק, ולמרות זאת הוא הפך להיות ראש הממשלה של אמריקה! הוא מנהל את הכול בידיים שלו! עזוב את זה שהוא לא מאה אחוז. בכל זאת שיחק אותה, לא?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully