וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקומיקאי והסטנדאפיסט ג'ים ג'פריס ישוב להופיע בישראל

17.10.2017 / 8:47

הקומיקאי והסטנדאפיסט האוסטרלי ג'ים ג'פריס ישוב לישראל ויופיע ב-16 בינואר בהיכל מנורה מבטחים, והפעם בפורמט ישיבה של 360 מעלות. ג'פריס חתום בין השאר על 5 תכניות ספיישל בנטפליקס, ב-HBO וברשת showtime, ועורר לא פעם את זעם ארגוני הנשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ים ג'פריס/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקומיקאי, הסטנדאפיסט והיוצר האוסטרלי ג'ים ג'פריס ישוב לישראל ויופיע ב-16 בינואר בהיכל מנורה מבטחים, והפעם בפורמט ישיבה של 360 מעלות. ביוני בשנה שעברה קיים ג'פריס שתי הופעות בישראל.

ג'פריס גדל באוסטרליה. הוא חדר לתודעה בספיישל שהופק על ידי HBO שנקרא "I swear to god". בהמשך הופיע בספיישל בערוץ שואוטיים ששמו Alcoholocaust (חיבור בין המלים אלכוהול ושואה), ובספיישל "Bare" שהופק על ידי נטפליקס. ג'פריס כתב ושיחק בסדרה קומית בשם "לגיטימי" ברשת FX, שירדה לאחר שתי עונות, והשנה היה גם חתום על הלייט נייט שנשא את שמו בקומדי סנטרל.

לאורך השנים, עורר את כעס של ארגונים ואנשים רבים, ובהם ארגוני זכויות נשים ודתיים מכל הדתות. המופע שאיתו הגיע לישראל בביקור הקודם בשנה שעברה, "Freedumb" שמו, זמין לצפייה בנטפליקס. בהופעה שנמשכה שעה וארבעים דקות, הרבה להתבטא על נשים בצורה סקסיסטית (בין השאר, אמר לא מעט את המלה "Cunt") ולהתייחס גם לאלכוהול, לסמים, לביל קוסבי, לדת, לנשק, לדונאלד טראמפ, למשפחתו ועוד.

כרטיסים למופע של ג'ים ג'פריס בישראל ניתן לרכוש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully