וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבוב ההופעות של אד שירן בסכנה לאחר שנפצע בתאונה

16.10.2017 / 17:53

הזמר הבריטי המצליח פרסם תמונה שלו בגבס לאחר שמכונית נכנסה בו עת רכב על אופניו. לא ברור אם יצליח לקיים את סיבוב ההופעות הקרוב שלו באסיה

הזמר אד שירן נפצע בתאונה, לאחר שמכונית פגעה בו עת רכב על אופניים בלונדון, כך לפי דיווחי התקשורת הבריטית. המוזיקאי עצמו, שכבר חווה כמה וכמה תאונות שונות ומשונות בזמן האחרון ובהן חתך בפנים וכוויות ברגליו, פרסם פוסט באינסטגרם בו תמונה שלו בגבס.

לפי דברי הזמר הבריטי, הוא מחכה לתוצאות בדיקות כדי להחליט מה לעשות באשר להמשך סיבוב ההופעות שלו. הזמר היה אמור להמריא לאסיה בקרוב ולקיים סדרת הופעות ביבשת – הראשונה שלהן בטאיפיי ב-22 באוקטובר והאחרונה ב-23 בנובמבר בדובאי. בשלב זה, בעיקר בהתחשב בעובדה שהמוזיקאי זקוק מן הסתם לגפיים שלו כדי לנגן בגיטרה, נראה כי גורל ההופעות הללו בסכנה. "אני מחכה לתשובת הרופאים. ייתכן שלתאונה תהיה השפעה על ההופעות הקרובות שלי. אעדכן בהמשך", הצהיר האליל המוזיקלי, שכזכור הספיק גם להתנסות במשחק ולהופיע ב"משחקי הכס".

לאחר מכן, אמור לצאת הזמר האהוד לסיבוב הופעות המוניות בארצות הברית, שיתחיל בקיץ 2018 ועד אז הזרוע שלו כבר אמורה להחלים ולאפשר לו לעשות זאת. בכל מקרה, איחולי בריאות שלמה.

אד שירן בטקס הבריטס 2015. GettyImages
אד שירן/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • אד שירן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully