וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדי ג'יי והמפיק הנורווגי קייגו יופיע לראשונה בישראל

18.10.2017 / 6:27

הדי ג'יי, המפיק והמוזיקאי הנורווגי קייגו יופיע לראשונה בישראל, ב-2 בדצמבר בגני התערוכה ת"א. קייגו חתום בין השאר על הלהיטים "Firestone" ו-"It Ain't Me" עם סלינה גומז, ושיתף פעולה גם עם אד שירן, קולדפליי, ג'ון לג'נד ו-U2

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קייגו/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדי ג'יי, המפיק והמוזיקאי הנורווגי קייגו יופיע לראשונה בישראל, ב-2 בדצמבר בגני התערוכה בתל אביב.

קייגו נולד לפני 25 שנה בברגן, נורבגיה, והחל ללמוד נגינה על פסנתר כבר בגיל 6. בדצמבר 2014 הוציא את הסינגל "Firstone", שהפך ללהיט והגיע עד כה לכחצי מיליארד צפיות ביוטיוב. בעקבות הצלחת השיר נוצר קשר בינו לבין אביצ'י וכריס מרטין, סולן להקת קולדפליי, ליצירת רמיקס רשמי לשיר "Midnight" של הלהקה. באותה שנה קייגו החליף את אביצ'י בפסטיבל "Tomorrowland" בעקבות בעיות בריאות של אביצ'י.

בפברואר 2015 שירו "ID" נבחר ללוות את הטריילר של אולטרה מיוזיק פסטיבל, וגם להיות חלק ממשחק הוידאו "פיפא 16". בחודש שלאחר מכן, הוציא את הסינגל "Stole The Show", שהגיע למקומות הראשונים במצעדים בנורבגיה ובשבדיה והגיע עד כה ל-262 מיליון צפיות ביוטיוב. ביולי של אותה שנה שחרר את הסינגל "Nothing Left" בשיתוף וויל הרד, ובדצמבר את הסינגל "Stay" בו מתארחת הזמרת האמריקאית מאטי נויס, שזכה להצלחה במכירות ובביקורות. הסינגלים הופיעו באלבום הבכורה שהוציא, "Cloud Nine" שמו, שיצא במאי 2016, ובו מתארחים גם ג'ון לג'נד (בשיר "Happy Birthday") וסיה (בשיר "אואזיס").

באוגוסט של אותה שנה הוציא ליין ביגוד ואוזניות, וגם ביצע בטקס הסיום של אולימפיאדת ריו דה ז'ניירו את השיר "Carry Me" עם הזמרת האמריקאית ג'וליה מייקלס. בפברואר השנה הוציא את סינגל הבכורה מתוך אלבומו השני, "It Ain't Me" עם השחקנית והזמרת סלינה גומז, שהגיע עד כה ל-390 מיליון צפיות ביוטיוב; באפריל את הסינגל השני, "First Time" שמו, עם הזמרת הבריטית אלי גולדינג; ובחודש שעבר (ספטמבר) יצר רמיקס לשיר " You're the Best Thing About Me" של יו-2 בשיתוף הלהקה. השנה גם השתתף ביצירת הפסקול לסרט "50 גוונים של אופל".

מכירת הכרטיסים תפתח הבוקר (רביעי). מחירי הכרטיסים ינועו בין 269 ל-419 ש"ח. כרטיסים ניתן לקנות כאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
  • עוד באותו נושא:
  • קייגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully