וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

80 השמעות: "הכל לטובה" של סטטיק ובן אל שבר שיאים

23.10.2017 / 11:00

אחרי ש"טודו בום" שבר שיאי השמעות ברדיו, מגיע השיר החדש של סטטיק ובן אל, "הכל לטובה", ושובר שיא נוסף: אתמול נרשמו 80 השמעות לשיר בהשוואה ל-66 השמעות ללהיטם הקודם "טודו בום". ביוטיוב נרשמו 1,066,389 צפיות ב-24 השעות הראשונות

בימוי: רומן בוצ'אצקי

אחרי ש"טודו בום" שבר שיאי השמעות ברדיו, מגיע השיר החדש של סטטיק ובן אל, "הכל לטובה", ומנפץ את השיא הקודם: השיר, שיצא אתמול ב-11:00 בבוקר, שבר את שיא ההשמעות היומי ברדיו הישראלי עם 80 השמעות עד חצות. כך עולה מנתונים של חברת "מדיה פורסט". סטטיק ובן אל שברו בכך, כאמור, את השיא של עצמם שהושג עם השיר "טודו בום" שרשם 66 השמעות בתחנות הרדיו באותו יום שיצא.

מנתונים של "רדיו מטר" שהגיעו לידי וואלה! תרבות עולה כי השיר "הכל לטובה" שבר שיאי השמעות לא רק בתחנות הרדיו אלא במדיות השונות (טלוויזיה ואינטרנט), עם כ-22 השמעות יותר מהשיא שהגיע אליו השיר "טודו בום" (108 השמעות ל"הכל לטובה" לעומת 86 ל"טודו בום" ו-47 ל"זהב"). הנתונים מתייחסים כאמור להשמעות ביממה הראשונה, כלומר עד אתמול בחצות.

סטטיק ובן אל תבורי, הכל לטובה. משה נחומוביץ,
"הכל לטובה"/משה נחומוביץ

למרות השיא שנרשם בגזרת הרדיו, הרי שביוטיוב לא נרשמה היסטוריה. הקליפ של שירם הקודם "טודו בום" שבר שיא כשצבר ב-24 השעות הראשונות שלו כמיליון ורבע צפיות, ואילו "הכל לטובה" השיג נתון מעט נמוך יותר - 1,066,389 צפיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully