וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמנות שתשכנע אתכם לשים לב מה אתם לובשים במוזיאונים

24.10.2017 / 9:15

צלם אוסטרלי יצר סדרת צילומים מרתקת של מבקרי מוזיאונים וגלריות שמשתלבים יופי עם יצירות האמנות בהן הם צופים. אתם חייבים לראות את זה

עריכה: תום זואילי

הצלם האוסטרלי סטפן דרשן יצר סדרת צילומים מרתקת של מבקרי מוזיאונים וגלריות שבמקרה תואמים בלבוש ובמראה שלהם ליצירות האמנות בהן הם צופים. אם לא הצלחתם ליצור יצירת אמנות שתככב במוזיאונים הנחשבים בעולם - לפחות תוכלו לשדרג יצירות אמנות שכבר קיימות.

דרשן בילה ימים כלילות במוזיאונים בפריז, ברלין ווינה. הודות לסבלנותו הרבה, הוא הצליח לצלם כמה תמונות של מבקרים שמשתלבים נהדר עם הציורים בהם הם בוהים. בכל תמונה שלו מופיעים 2 אובייקטים: היצירה התלויה על הקיר והמבקר שצופה בה ומשתלב בה כאילו הופך להיות חלק מהציור.

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

כשאנשים פגשו את הכפילים שלהם - בציור במוזיאון

לכתבה המלאה

אל תהיו קטנוניים. ודאי שההתאמות אינן מדויקות, אולם הצבעים והדפוסים דומים עד כדי כך שלעיתים נראה שמדובר בתוספת אמנותית שנעשתה במכוון. לעיתים אלה הבגדים של המבקר שתואמים לתמונה, אם זה בצבעם, בצורות או בהדפסים שעליהם, לעיתים אלה אביזרים אחרים שהאדם לובש, כגון כובעים וצעיפים ובמקרה מסוימים זה השיער שלהם שמתמזג עם משיכות המכחול של האמן.

אם נשפוט לפי התמונות, זה נראה שלמבקרים אין מושג מהתאמתם ליצירות שתלויות על הקיר ולא בטוח שהם בכלל יודעים שדרשן מצלם אותם לפרויקט המהפכני שלו. הפרויקט הנפלא הזה הוא רק אחד מני רבים שמופיעים בעמודי ה-Tumblr שלו. בפרויקט אחר שלו הוא צילם שלישיות של מבקרים במוזיאונים ופרויקט נוסף מציג תמונות של אנשים שנרדמו במהלך ביקורם במוזיאון. לזה האחרון אנחנו ממש מתאימים.

  • עוד באותו נושא:
  • אמנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully