וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזבל אדז'ני תגיע לראשונה לישראל

25.10.2017 / 8:00

אחת הכוכבות הצרפתיות הגדולות בדורנו תגיע לארץ יחד עם ז'ראר דפרדייה לרגל העלאת ההצגה "מכתבי אהבה". איפה ומתי רואים וכמה יעלה כרטיס?

מרגש: איזבל אדז'ני, מן הכוכבות הצרפתיות הגדולות של דורנו, תגיע לראשונה לישראל. זה יהיה בתחילת מרץ, במסגרת ההצגה "מכתבי אהבה" אותה תעלה עם כוכב גדול לא פחות – ז'ראר דפרדייה, שכבר ביקר כאן לא פעם בעבר, כולל בשנה האחרונה.

אדז'ני, ילידת 1955, התפרסמה לראשונה כבר בגיל 18 עת כיכבה ב"סיפורה של אדל ה." של פרנסואה טריפו, עליו היתה מועמדת לאוסקר. היא קיבלה מועמדות לפרס פעם נוספת, על תפקידה ב"קאמי קלודל" בשלהי שנות השמונים. כמו כן, עשתה תפקידים נפלאים בעוד שלל סרטי מופת ובהם "הדייר", "Possesion" ואחרים. כמו כן, זכתה בחמישה פרסי סזאר, האוסקר הצרפתי, ובפרסי השחקנית הטובה ביותר בפסטיבלים של קאן ושל ונציה. סרטה האחרון שהופץ בארץ היה "יום החצאית" מסוף העשור הקודם.

בניגוד לאדז'ני, שמעולם לא הגיעה לכאן, דפרדייה הוא כבר אורח קבוע. ביקורו האחרון היה כאן בחודש מרץ, עת העלה את ההצגה "מוזיקה של שניים" בה הופיע בצד פאני ארדן. במסגרת ביקורו, הצהיר השחקן: "אני אוהב מאוד את ישראל. אני אוהב גם את ירושלים, אבל הכי אני אוהב את תל אביב ואת החוף שלה. הרבה צרפתים עלו לכאן בשנים האחרונות ואני מקנא בהם".

איזבל אדז'ני. GettyImages
איזבל אדז'ני בשנה שעברה בפסטיבל מרקש/GettyImages

ובאשר להצגה עצמה: "מכתבי אהבה" הועלתה לראשונה בניו יורק ב-1988 ומאז עלתה אלפי פעמים בשלל מדינות, גרסאות ושפות, בין השאר לפני שנה בכיכובם של טום הנקס וריטה ווילסון. כמשתמע משמה, שני השחקנים קוראים בה מכתבי אהבה שכתבו זה לזה שני הגיבורים, גבר ואשה שאנו מלווים את סיפור האהבה ארוך השנים והטרגי ביניהם. אצלנו, היא תוצג בצרפתית כמובן, עם כתוביות בעברית וברוסית שיוקרנו על מסכי ענק.

"מכתבי אהבה" תעלה כאן פעמיים בלבד: בשבת 3.3 ב-20:30 במרכז הקונגרסים בחיפה ובתל אביב בשני 5.3 באותה שעה. כרטיסים אפשר להזמין באתר של קופות בראבו.

השחקן הצרפתי ז'ראר דפרדייה נפגש עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בעיר סוצ'י לרגל התאזרחותו ברוסיה, ינואר 2013. רויטרס
אורח קבוע. ז'ראר דפרדייה/רויטרס
איזבל אדז'ני. AP
איזבל אדז'ני עם הנשיא לשעבר ז'אק שיראק בפסטיבל קאן 1997/AP
איזבל אדז'ני. AP
איזבל אדז'ני בפסטיבל קאן 1997/AP
איזבל אדז'ני. AP
איזבל אדז'ני עם דסטין הופמן לאחר ששניהם קיבלו פרסים בפסטיבל ברלין 1990/AP
איזבל אדז'ני. AP
איזבל אדז'ני בצעירותה עם האלילה האגדית ליליאן גיש, בטקס פרסים בניו יורק ב-1976/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully