וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף אמדורסקי: "לא ניצחנו באירוויזיון 20 שנה כי השירים לא היו טובים"

הדס בן ארצי

29.10.2017 / 10:00

סטטיק ובן אל מרגישים כמו בקייטנה, קרן פלס מבואסת מהראל סקעת, סקעת מחפש זמרת מזרחית, ואסף אמדורסקי חושף כי השנה הוא אפילו קשוח יותר. רגע לפני ש"הכוכב הבא" עולה (הערב ב-21:00 ב"קשת") יצאנו לדבר עם השופטים שיחליטו מי ייצג את ישראל באירוויזיון הקרוב

עריכת וידאו: הדס נוימן ורן צימט

העונה הרביעית של "הכוכב הבא" יוצאת הערב (ראשון, 21:00, "קשת") לדרך וכבר אפשר להתחיל להמר מי מבין המתמודדים באודישנים יהיה זה שייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון שתיערך השנה בפורטוגל (וישודר ב'כאן 11'). רגע לפני שהתכנית מתחילה, יצאנו לשמוע מצוות השופטים - אסף אמדורסקי, סטטיק ובן אל, קרן פלס והראל סקעת - מה הם מחפשים השנה בשונה משנים קודמות.

"אמרתי לעצמי, 'זו כבר עונה רביעית, מי כבר יכול לבוא? ראינו באמת את כולם, כמה זמרים כבר יש בארץ?', אבל העיפו לי את המוח. אתה רואה את היוטיוב מגיע לבמה", סיפר הראל סקעת. לצד זאת, הוסיף ואמר מה הוא מחפש השנה: "אני מחפש זמרת מדהימה, מרגשת, מזרחית שיודעת לסלסל ושאפשר להתחיל לעבוד איתה ולבנות משהו שונה בסאונד ממה שהיה עד היום בישראל".

חברו לשולחן השיפוט, אסף אמדורסקי, החמיא אף הוא למועמדים השנה: "על אף גילם הצעיר, הם מתגלים כפצצות של כישרון". לדבריו, הסיבה לדעתו שישראל לא ניצחה בתחרות האירוויזיון כבר עשרים שנה היא "כי השירים לא מספיק טובים". עוד גילה כי השנה הוא הפך קשוח עוד יותר משנה שעברה.

בשיחה עם סטטיק ובן אל הם סיפרו שהשנה הם למדו ללמוד טוב יותר טלוויזיה, להכיר לעומק את השופטים ולהתחבר אליהם. "נהיה יותר כיף. זה כמו קייטנה".

צפו למעלה בכתבה המלאה עם כל הראיונות עם השופטים

אסף אמדורסקי הכוכב הבא. אוהד רומנו,
שופטי הכוכב הבא וצוות המנחים, רותם סלע ואסי עזר/אוהד רומנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully