וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לנו יופי של מדינה, אבל הביטנים הורסים": ריאיון מיוחד עם גברי בנאי

26.10.2017 / 14:48

לקראת ספיישל שידורים לרגל עשר שנים למותו של פולי, חברו לגשש החיוור גברי בנאי הגיע למהדורת וואלה! NEWS כדי לדבר על שותפו המנוח, וכהרגלו לא פחד גם להיכנס לפוליטיקה ולהצהיר - "אני עצוב ממה שקורה במדינה, אבל אני במיעוט"

עריכת וידאו: ניר חן

בסוף השבוע הקרוב, יקדיש ערוץ yes קולנוע ישראלי את שידוריו לגשש החיוור, מערכוניהם וסרטיהם, וזאת לרגל מלאת עשר שנים למותו של ישראל (פולי) פוליאקוב.

לרגל זאת, הגיע למהדורת וואלה!NEWS גברי בנאי, שהיה חברו של פולי לגשש. "כשהאסון הזה קרה", אמר האמן באשר למותו של שותפו הקבוע, "אמרתי שהכי הרבה זמן פולי, יש לי. היינו יחד בלהקת הנח"ל ובתרנגולים ואז 36 שנה בגשש. גם אחרי שהחלטנו להתפרק, בילינו זמן יחד, כי עשינו חזרות להצגה בתיאטרון באר שבע וזה לא יצא כי הוא (פולי) עשה לנו את הפנצ'ר הזה. מגיל 18 בילינו יחד".

"תמיד אמרתי שהגדול מכולם היה שייקה אופיר", הוסיף בנאי, "אבל פולי היה מיד אחריו".

גברי בנאי באולפן - עשור למותו של ישראל פוליאקוב (פולי). מערכת וואלה!
גברי בנאי באולפן וואלה! NEWS/מערכת וואלה!

בנאי, שאף פעם לא ברח מאמירות פוליטיות, הגיב גם על המתרחש בישראל. "אמא שלי היתה אומרת, אם המשוגע לא היה שלנו, היינו צוחקים. אני מאוד עצוב, אבל אני במיעוט. הייתי רוצה מדינה אחרת. הייתי רוצה יותר תרבות משרי התרבות. מגיע לנו יותר. יש פה יופי של עם ויופי של מדינה, אבל מגיעים ביטנים כאלה והורסים. ממש הורסים. שיהיו בריאים".

בנאי נשאל גם לגבי המתיחות בינו לשרת התרבות מירי רגב, אותה כינה בעבר "בהמה", מה שכמובן גרר גינוי מצידה. "לא השלמתי איתה כי לא רבתי איתה. שתעשה מה שהיא רוצה. היא ממילא עושה מה שהיא רוצה. הכל אצלה מבוים. הכל מתוכנן. היא יודעת בדיוק מה היא עושה".

צפו בריאיון המלא, בו בנאי מדבר גם על היחס של הדור הצעיר לגשש ועל הנצחת המורשת של השלישייה, וגם לא מתאפק ופורץ בצחוק למראה קטעים מ"גבעת חלפון אינה עונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
גבעת חלפון אינה עונה. יח"צ, צילום מסך
מצחיק גם בפעם המיליארד. מתוך "גבעת חלפון"/צילום מסך, יח"צ
מירי רגב. AP
"לא השלמתי איתה, כי לא רבתי איתה". מירי רגב/AP
הגשש החיוור במערכון לכבודו של ברקוביץ' ב-1978. משה מילנר, לשכת העיתונות הממשלתית
אגדות. הגשש החיוור/לשכת העיתונות הממשלתית, משה מילנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully