וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המירוץ למיליון 6 פרק 3: איף איי קן מייק איט ד'ר

היום השני של זוגות "המירוץ למיליון" בניו יורק התווה עבורם את המסלול הישראלי בתפוח הגדול - סבלות ומכירת קרמים מיותרים לעוברים והשבים. זה עוד בסדר, אבל השייקים המגעילים הוציאו את הניג'סיות מכמה זוגות שבהחלט אפשר בלעדיהם ובלי הדמעות שלהם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המרכיב החברתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם יש דבר מה ישראלי יותר מניו יורק? אל תענו. זאת שאלה רטורית. ניו יורק היא ישראלית יותר מחומוס, מפלאפל, מ'יהיה בסדר'. ולכן, זה אך טבעי שיום המשימות השני של הזוגות בניו יורק יתווה להם את המסלול הכל-ישראלי בתפוח הגדול. אז אמנם הם לא עבדו במובינג, כמו כל הישראלים אחרי הצבא, אבל הם כן מצאו את עצמם מתזזים ברחובות ומבצעים שליחויות ועבודות סבלות בשירותו של טייקון נדל"ן צעיר בשם דונלד (מישהו בהפקה עף על עצמו עד לרגעים אלה ממש על היציאה המתוחכמת הזאת).

המשימה הזאת מציירת תמונה פשטנית למדי של מהי 'הצלחה' אליבא דהפקת "המירוץ": בחור צעיר, נאה באופן מלוקק, חליפות, קפה, פרחים ומחבטי גולף. אבל מתברר שמה שנראה לי פרובינציאלי ומזויף הצליח להתל לפחות בחלק מהזוגות כמו צמד הדוגמנים (דניאל ואליהו) וצמד הבכיינים (יוסי ואודי) שמשום מה חשבו שהניצב הפעוט שנשכר לטובת המשימה הוא באמת טייקון נדל"ן ואף חשבו לקחת ממנו כמה טיפים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ים של דמעות/מערכת וואלה!, צילום מסך

השלב הבא באבולוציית הישראלים באמריקה הוא כמובן העגלות. הזוגות צריכים לדחוף לעוברים והשבים בטיימס סקוור קרמים של חברה ישראלית. הצחקתם. למרוח אמריקאים זה משהו שאנחנו הישראלים מצטיינים בו כבר שנים ועל כך גאוותנו. המשימה הזאת הדגישה מאוד עד כמה חשובה היכולת לרתום אנשים זרים, לעתים ללא כישורי שפה בסיסיים (עבור חלק מהזוגות) לעזרתך במירוץ. כך למשל, גישת המעודדת העליזה שנקטה אוולין ואחריה גם מור סילבר, השתלמה לזוגות הללו במהירות. אפילו הני ואביבית השבוזות הצליחו להרים ולסחוף אחריהן מספיק עוברי אורח כדי לצלוח את המשימה, למרות האנגלית השבורה שבפיהן.

וזאת לעומת צוותים כמו אסף וג'סיקה – שעבורם שפה לא היתה הבעיה כמו העובדה שסטרס והתלהבות יתר הופכים את ג'סיקה ליצור מאוד מקריפ. בואו, אם בחורה גרומה היתה שועטת לעברכם עם פרצוף אמוק, אנגלית במבטא לטיני כבד ומיכל של קרם בניחוח צ'רי בלוסום – גם אתם הייתם בורחים. או צמד כמו יוסי ואודי, שבניגוד להני ואביבית שמצאו חיבור אנושי ושפה משותפת עם אנשים גם בלי מילים באנגלית (או לפחות לא המילים הנכונות), לא הצליחו להתעלות מעל מגבלת השפה ומגבלת הבכיינות שהביאו מהבית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ידיעת שפות זה רובייטד/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשלב הבא של היום הגיעו הזוגות לדיינר צבעוני, שבו תפריט מסתורי שמורכב מסיסמאות. מאחורי כל סיסמה מסתתרת מנת דיינרים קלאסית, אבל יש קאץ'. רק מנה אחת היא הנכונה שבעקבותיה יקבלו את הרמז הבא. כל בחירה אחרת והם יקבלו בחילה. וכך, אחת אחת מובלות לשולחנות של המתמודדים מנות אמריקנה דשנות כמו מק אנד צ'יז, נקניקיה בלחמניה, המבורגר וצ'יפס, משולשי פיצה שמנוניים ועוד, ואחת ואחת הן נטחנות בבלנדר ומוגשות בתצורת קיא + קשית.

המשימה הזאת התבררה כקשה במיוחד לחלק מהזוגות, ובראשם הלן ורגב, שהוכיח שהוא פרפורמר אמיתי עם קונצרט מבחיל במיוחד של צלילי הקאה. לקח להם המון זמן לסיים אותה, ובסופה חיכתה להם עוד הפתעה לא נעימה בדמות 'סטופ' של 15 דקות שהשיתו עליהם 6 מהזוגות ושיעכב אותם ביום המשימות הבא. גם יוסי ואודי ואביבית והני בזבזו בדיינר זמן יקר בגיז'דורים – וכמו שזה נראה בסוף הפרק לאחד מהזוגות האלה זה עלול לעלות בהדחה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בחורה גרומה שועטת לעברכם באמוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

ומעל כולם מתעלים שוב זוג הספינרים החיוביים טוהר ואוולין ומוכיחים שהם באמת עומדים מאחורי ההחלטה שלהם למצוא דרך חיובית להסתכל על כל דבר שהחיים מקיאים עליהם. אחרי הלגימות הראשונות הם עוד מחניקים הקאות, אבל איכשהו תוך כמה דקות הם מצליחים להדליק אחד את השני על זה שבעצם זה לא כל כך שונה מהאוכל שהם טוחנים לבת שלהם. "תראה את אלה, נראים כאילו הם בדייט" – אומרת הלן בקנאה לרגב, בזמן שהוא מקיא את נשמתו לתוך דלי.

ואם כבר הפתעות חיוביות, ח"ח לצמד אן וירדן שתפרו את רחובות ניו יורק עם חבילות למרות כמה רגעי משבר ואז גם שתו את השייקים הדוחים כמו גדולות. אבל בעיקר על זה שהן יצאו הכי חמודות כששמחו בלחש על סיום המשימה בשביל לא להוציא את העיניים לצמדים שמוציאים את קיבתם ("נצעק בחוץ, כי יש פה אנשים שממש סובלים").

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צריך להתרגל לרדיו הניו יורקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסופו של דבר רוב הזוגות מצליחים לבלוע גם את הצפרדע הזאת ולהתקדם למשימה הבאה, האחרונים שנשארים מול כוסות שייק נקניקיות מלאות וקשיות ביד הם הני ואביבית ויוסי ואודי. הדינמיקה הפנימית בשני הצמדים האלה במשימה הייתה די דומה. הני ואודי הרימו ידיים מראש והכריזו שהם בגועל נפש הזה לא מסוגלים לגעת. ההבדל ביניהם הוא בעזר שכנגדם – בזמן שיוסי נדבק בתבוסתנות של אודי, באביבית נותרה עוד רוח לחימה. היא מצליחה להרים את עצמה ולסיים את המשימה לבד, בזמן שיוסי ואודי כבר מכריזים על פרישה. בסופו של דבר הם סיימו את המשימה, אבל הבכיינות והלוזריות הזאת של יוסי ואודי עולות על העצבים, ואצלי לפחות מעוררת אפס אמפתיה.

אני מאוד מקווה שבפרק הבא הני תתאפס על עצמה ועל בעיות הגסטרו שלה, אחרת היא עוד עלולה להפוך לגרסה נשית של אודי הבכיין. במונית שהסיעה אותן לאחר משימת הדיינר קל היה להבחין באכזבה של אביבית ממנה. אביבית הצילה את התחת של שתיהן במשימה הזאת, אבל לפי ההשתרכות שלהן מאחור, לא בטוח שזה יספיק כדי להציל אותן מהדחה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמו בדייט/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביקורת גבולות

תראה להם מה זה: "שלא יחייכו ושלא ישירו את השירים שלי" (רגב מטיל סנקציות על הזוגות שעיכבו אותו ואת הלן)

אנדרסטייטמנט: "אנחנו בהרגשה לא טובה ועם טעם לא טוב בפה" (יוסי ואודי מסכמים את היום)

אמייזינג: "רייזינג מייס!" "איז מייזינג רייס!" (הני מסבירה לעוברים ושבים באיזו תכנית היא משתתפת)

בגלל המוזיקה: "הרדיו פה שונה מגלגלצ" (נטע)

רק לא זה: "אני מקווה שלא יהיה לי נמק ואני אצטרך לכרות את היד ולנגן במפוחית" (יונתן הפסנתרן)

בינארית: "את יש לך שני מצבים: או שאת לא נושמת, או שאת לא מבינה" (טוהר על אוולין)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully