וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די ג'יי שאדו, מניטובה, ביץ' בויז: Washed Out בוחר את האלבומים שהשפיעו עליו

29.10.2017 / 12:01

אמן הצ'ילווייב Washed Out, הוא ארנסט גריין, יופיע ב-28 בנובמבר בבארבי תל אביב, לכבוד המאורע ביקשנו ממנו לבחור את האלבומים שהשפיעו עליו. האזינו לבחירות

....DJ Shadow - Endtroducing

אני אוהב את האווירה באלבום הזה, וזה לחלוטין יצירת מופת של סימפול. אני מן הסתם לא מייצר מוזיקה שנשמעת ככה, אבל זו הייתה השראה עצומה עבורי בכל הנוגע לשאיבת השראה מכל הצלילים ביקום לנו.

Manitoba - Up In Flames

הייתי מעריץ גדול של הפקות היפ הופ כשהקשבתי לאלבום הזה בפעם הראשונה, אבל זו הייתה הפעם הראשונה ששמעתי מישהו משתמש בערוצים וטכניקות של רוק פסיכדלי/אינדי והיפ-הופ בו זמנית. העיבודים כל כך צפופים עד שזה נשמע כמעט כמו מקהלה.

J Dilla - Donuts

עוד יצירת מופת של סימפול. שום דבר יוקרתי כאן - אבל יש פה כוח בפשטות. ההפקה פה גם מאוד שמחה ומאולתרת.

Motor City Drum Ensemble - Raw Cuts Vol.1

האלבום הזה שינה את התפיסה שלי לגבי מוזיקת דאנס. זה נשמע כמו מקצב היפ הופ נא, מבוסס-דגימות, שהגבירו את הקצב שלו למקצבי מוזיקת האוס. אני אוהב את כל החספוס מסביב פה.

The Beach Boys - Pet Sounds

כשגדלתי שמעתי את הסינגלים של "פט סאונדס" בתחנות האולדיז שאמא שלי הייתה מאזינה להם כל הזמן. אפילו בגיל צעיר אני זוכר שהשירים נשמעו קצת שונה בהשוואה לשאר שירי התקופה. השירים היו קליטים - ילד קטן יכול היה לשיר יחד איתם בקלות - אבל היה משהו משונה מתחת לפני השטח. עכשיו אני מבין שהמשונות הזאת הייתה מורכבות מובהקת בכתיבת השירים ובעיבודים - העובדה שהיו כל כך הרבה כלים והרמוניות שהאוזניים הצעירות שלי לא היו רגילות לשמוע.

ככל שהיכולות המוזיקליות שלי זוקקו לאורך השנים, אני מרגיש שעם כל האזנה אני מעריך את האלבום הזה יותר ויותר. ייתכן שזה ההישג הכי גדול של "פט סאונדס" - שאחרי מעל 30 שנה שאני שומע אותו (ו-50 שנה מאז שיצא) אני עדיין לומד ממנו דברים חדשים.

Washed Out יופיע בבארבי תל אביב ב-28 בנובמבר. כרטיסים ניתן לרכוש כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • Washed Out

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully