וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצופים נדהמו: אדם סנדלר הטריד כוכבת בשידור חי

29.10.2017 / 13:47

צופים הזדעזעו מכך שהשחקן אדם סנדלר נגע שוב ושוב בברך של השחקנית הבריטית קלייר פוי ("הכתר") בתכנית אירוח ב-BBC. פוי נראתה נבוכה מכך, וגם אמה תומפסון שלחה מבט מלא בתמיהה. במהלך סערת הארווי ויינשטיין, פוי קראה למפיק העל "טורף". צפו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בשידור חי: אדם סנדלר מניח שוב ושוב את ידו על ברכה של קלירי פוי, ונראה כי חשה אי נוחות/מערכת וואלה!, צילום מסך

צופים מזועזעים הביעו את תלונותיהם כנגד השחקן ההוליוודי אדם סנדלר לאחר שנגע שוב ושוב בשחקנית הבריטית קלייר פוי בתכנית אירוח, שנראתה נבוכה מכך.

על רקע סערת הארווי ויינשטיין, נמתחה על סנדלר בן ה-51 ביקורת על כך שהניח את ידו על ברכה של פוי בת ה-33, בתכניתו של גרהם נורטון ששודרה ביום שישי ב-BBC, תוך שהיא שולחת מבטים שנראים כמשדרים אי נוחות. השחקנית אמה תומפסון, שהתארחה גם היא בתכנית, נראתה כבוהה בסנדלר בתמיהה בצעד המביך. סנדלר, נשוי ואב לשניים, נראה אדיש לנוכח אי הנוחות של פוי בעת דבריו. לאחר מכן נגע גם ברגלה של אמה תומפסון, שלצדה הוא משחק בסרט " The Meyerwitz Stories" של נטפליקס.

בין התגובות הרבות ברשת שמתחו ביקורת על סנדלר, הופיעו הציוצים: "קלייר פיי מזיזה את ידו של אדם סנדלר מהברך בחזרה לברך שלו, זה הכי 'אל תגע בי שוב'!", "לאדם סנדלר אין מודעות חברתית" ו-"הצפיה באדם סנדלר היתה לי מאוד לא נוחה".

במהלך סערת ההטרדות והתקיפות של מפיק העל הארווי ויינשטיין, פוי קראה לו "טורף". פוי משחקת את המלכה אליזבת בסדרת הדרמה "הכתר", ועל תפקיד זה זכתה בפרס גלובוס הזהב ובפרס גילדת שחקני המסך בקטגוריית השחקנית הטובה ביותר בסדרת דרמה. העונה השנייה של הסדרה צפויה לעלות ב-8 בדצמבר בנטפליקס, במה שצפויה להיות הפעם האחרונה בהשתתפותה. מאחר שכל שנה של "הכתר" מתמקדת בעשור אחר, הודיעה נטפליקס ביום שישי שהחל מהעונה השלישית תגלם את אליזבת' השחקנית אוליביה קולמן ("ברודצ'רץ'", "פליבאג", "מנהל הלילה"). "אני נרגשת להיות חלק מ'הכתר'. הייתי מרותקת לחלוטין כשצפיתי בה", הגיבה קולמן על הבחירה בה. "אני חושבת שקלייר פוי גאונה אמיתית - יהיה קשה להיכנס לנעליה. בעיקרון אני מתכוונת לצפות שוב בכל פרק ולחקות אותה". פוי עצמה הגיבה אף היא בעונג על הבחירה במחליפתה. "אני פשוט אוהבת אותה", אמרה, "אני מעריצה אותה כל כך, ועצם הרעיון שנעשה בערך את אותו ג'וב אבל לא נעבוד ביחד בפועל הוא מספיק - זה כבוד גדול עבורי".

  • עוד באותו נושא:
  • אדם סנדלר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully