וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלייר פוי מגיבה לראשונה: "לאדם סנדלר לא היתה כל כוונה רעה"

30.10.2017 / 12:10

בניגוד לתגובות הסוערות ברשת על כך שאדם סנדלר התעקש לגעת בה בזמן ריאיון טלוויזיוני, השחקנית הבריטית מצננת את הרוחות, וגם השחקן עצמו טוען: "הסיפור יצא מפרופורציה"

יממה לאחר שהרשת סערה בעקבות התקרית בין אדם סנדלר לקלייר פוי בתוכניתו של גרהם נורטון ב-BBC, במהלכה הקומיקאי האמריקאי הניח שוב ושוב את ידו על ברכה על הצעירה הבריטית, נציגתה של השחקנית הוציאה לראשונה תגובה רשמית. "אנחנו לא מאמינות שהיתה איזושהי כוונה רעה במעשיו של סנדלר, ובכל מקרה קלייר לא נפגעה", נמסר, וזאת בניגוד מוחלט לרבות מן התגובות, שראו במעשיו של הבדרן הפופולרי הטרדה פוגענית.

גם נציגיו של סנדלר עצמו הגיבו ברוח דומה ואמרו כי מחוות הגוף של השחקן היו "ידידותיות בלבד" וכי התגובות אליהן יצאו מכל פרופורציה.

סנדלר התארח בתוכנית יחד עם אמה תומפסון, המופיעה בצדו בסרט "סיפורי מאירוביץ'" שעלה לפני שבוע בנטפליקס ולכן זמין גם בישראל. פוי, המככבת ב"הכתר" ונחשבת לאחת השחקניות העולות כרגע, מופיעה ב"לנשום", סרטו העלילתי הראשון כבמאי של השחקן אנדי סירקיס, שגם הוא עלה כעת בארץ וברחבי תבל - אבל לא בשירות סטרימינג, אלא על המסכים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנגיעה שהתחילה את המהומה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סערת "סנדלר-פוי" היא כמובן רק עוד נדבך בסערה הכללית שפוקדת את עולם הקולנוע בתקופה האחרונה, מאז נחשף כי מפיק-העל הארווי ווינשטיין הטריד במשך שנים ובלי מפריע עשרות נשים לכל הפחות. בשבועות האחרונים התפרסמו עדויות דומות על עוד שלל אושיות בעולם הקולנוע, למשל הבמאי ג'יימס טובאק, ובעקבות כך בוטלה הקרנת סרטו הטרי "חייה הפרטים של אשה מודרנית" בפסטיבל סרטים בערבה שייפתח בשבוע הבא. כמו כן, הערב יתקיימו הפגנות מחאה של ארגוני נשים מול הסינמטק הפריזאי, במחאה על פתיחת מחווה ליצירתו של הבמאי רומן פולנסקי, שהואשם והורשע בעבירות מין.

הבוקר, השחקן אנתוני ראפ סיפר בריאיון לבאזפיד כי קווין ספייסי תקף אותו מינית בשנת 1986, כשהיה בן 14. ספייסי הגיב להאשמות בציוץ שאת רובו הקדיש ליציאתו מהארון, מה שגרר נגדו תגובות חריפות בשל מה שנראה כניסיון להסיט את תשומת הלב מן הקורבן ולמקד אותה בו.

גלובוס הזהב 2017, קלייר פוי. AP
מרגיעה את הרוחות. קלייר פוי עם גלובוס הזהב בו זכתה השנה/AP
רומן פולנסקי בפסטיבל ציריך. GettyImages
המחווה תתקיים למרות המחאות. רומן פולנסקי עם רעייתו עמנאול סנייה/GettyImages
הבמאי ג'יימס טובאק. Creative Commons
הקרנת סרטו בוטלה בישראל בצל ההאשמות נגדו. ג'יימס טובאק/Creative Commons
אדם סנדלר. GettyImages
מושך אש. אדם סנדלר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully