וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הזמן הכי גרוע לצאת מהארון": הרשת זועמת על קווין ספייסי

30.10.2017 / 14:52

לאחר שניצל את התנצלותו לחשיפת הפרשה בה ניסה לנצל מינית קטין בן 14 בשנות השמונים, והגדיר את עצמו כהומו, זוכה קווין ספייסי לביקורות קשות מקרב שחקנים וגולשים ברשתות החברתיות. "להיות גיי זה לא תירוץ להטריד מינית ילדים", נכתב באחד מציוצי התגובה

עריכת וידאו:ניר חן
קווין ספייסי. GettyImages
היציאה מהארון הגרועה בהיסטוריה. קווין ספייסי/GettyImages

חשיפת פרשת הניצול המיני של קטין על ידי קווין ספייסי בשנות השמונים, ממשיכה להסעיר את הוליווד. התגובה שסיפק ספייסי בחשבון הטוויטר, רק הגבירה את גובה הלהבות כלפי השחקן הוותיק - בעיקר בשל העובדה שניצל אותו כדי להודיע על יציאתו מהארון. מבקרים רבים ברשתות החברתיות, בהם כוכבים וקולגות מתחום הקולנוע, ראו בצעד הזה של ספייסי ניצול ציני של הבמה הציבורית כדי לדבר על עצמו.

"קווין ספייסי המציא משהו שלא היה קיים עד כה מעולם", צייץ הקומיקאי בילי אייכנר. "הוא הצליח למצוא זמן גרוע לצאת בו מהארון". השחקנית רוז מק'גוון, מהמתלוננות הראשונות שחשפו את מעשיו של הארווי ויינשטיין, יצאה במסר משלה לעולם: "אנשי תקשורת יקרים, המשיכו להתמקד באנתוני ראפ (השחקן אותו הטריד ספייסי). היו קולו של הקורבן. עזרו לנו לאזן את שדה המשחק".

גולשים רבים מקרב הקהילה הלהט"בית זעמו על התזמון בו נעשה הווידוי של ספייסי. "אני לא מאמין שאני צריך לומר את זה ב-2017 , אבל הנה: להיות גיי זה לא תירוץ להטריד מינית ילדים", כתב אחד מהם. "הדרך הקלאסית ביותר לצאת מהארון היא באמצעות מסך עשן יחצ"ני, כדי להסיט את תשומת ליבם של אנשים מהעובדה שניסית להטריד מינית ילד", כתב אחר.

כזכור, הפרשה התפוצצה הבוקר (שני) כאשר השחקן אנתוני ראפ סיפר בריאיון לאתר באזפיד כי ספייסי ניסה לנצל אותו מינית, במהלך מסיבה שנערכה בביתו. ראפ, שהיה בן 14 בעת האירוע, סיפר כי ספייסי נשא אותו על זרועותיו לחדר השינה ונשכב עליו בניסיון לקיים עמו יחסי מין. הוא השתחרר והצליח לעזוב את הבית, לא לפני שהשחקן שאל אותו אם הוא בטוח שברצונו לעזוב.

בתגובה כתב ספייסי בחשבון הטוויטר שלו שאינו זוכר את המקרה שאירע לפני יותר מ-30 שנה, אך אם הדברים נכונים הוא מבקש להתנצל עמוקות על התנהגותו שנעשה כתוצאה משכרות. באותה הזדמנות מצא ספייסי את הזמן כדי להתייחס לשמועות אודות מיניותו, והתוודה כי ניהל מערכות יחסים עם גברים ונשים רבים במהלך חייו. "אני בוחר לחיות את חיי כעת כגיי", כתב ספייסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully