וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטישיזם: 5 סיבות ללכת ל"תור: ראגנארוק"

31.10.2017 / 12:30

עוד רגע ואולמות בתי הקולנוע יארחו אל. ולא סתם אל, אלא אל אסגארדי שינסה להציל את כדור הארץ לפני שנבלי-על ישמידו אותו וימיטו חורבן. לרגל "תור: ראגנארוק" על שלל כוכביו, ריכזנו את חמש הסיבות העיקריות שיגרמו לכם ללכת לסרט. אין בעד מה. רק אל תשכחו פופקורן

כי כולם אומרים שהוא מעולה

95 אחוזי טריות ב"רוטן טומטוז" לא משקרים. "רוטן טומטוז", למי שעדיין לא מכיר וקצת חבל שהוא עדיין לא מכיר, הוא אתר שמרכז, בין היתר, ביקורות קולנוע מכלי תקשורת מובילים ונכון לשלב זה, "תור: ראגנארוק" זוכה לבאזז מטורף ול-95 אחוזי טריות במדד הביקורות שהצטברו מעשרות מבקרי קולנוע שונים, כלומר, ציון כמעט מושלם שהופך אותו לאחד מסרטי גיבורי העל המוערכים בתקופה האחרונה. ומילא מבקרי הקולנוע, 99% מגולשי האתר מעוניינים לצפות בסרט. אם זה הולך כמו ברווז, מגעגע כמו ברווז וטעים כמו ברווז, סביר להניח שמדובר בפטיש של תור. או במילים אחרות: אם כל העולם אומר שהסרט הזה טוב, סביר להניח שהוא טוב.

תור ראגנארוק. אתר רשמי
הלהיט הקולנועי שמסחרר את העולם/אתר רשמי

כי הוא משלב אקשן, כיף ובידור

המבקרים ממקודם? ובכן, לא רק שהם עפים על תור, הם גם הצליחו לזקק ולאבחן את המהות של הסרט. לפי האנשים שכבר צפו בו, "תור: ראגנארוק" מרגש, מצחיק ומעל הכל - מהנה. לדבריהם, מדובר בהרפתקה קוסמית שמציבה סטנדרטים חדשים למותג ולעולם הקולנועי של מארוול. כריס המסוורת', כוכב הסרט, סיפר בראיונות כי זה היה סט הצילומים הכי קליל וכיפי שהיה בו. בואו נודה בזה, אנחנו צריכים סרט גיבורי על שיכניס קצת כיף לחיים אחרי האכזבות האחרונות. *שיעול* "באטמן נגד סופרמן" *שיעול נוסף*. נראה ש"תור: ראגנארוק" שמגיע עם רוח טובה, שמחת חיים ובעיקר רצון להחזיר לקולנוע את אחד הדברים הטובים שבו – בידור טהור, הוא בדיוק התרופה למחלת השעמום הקשה שתקפה את הז'אנר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
כריס המסוורת' בסרט תור: ראגנארוק.
מדובר בהרפתקה קוסמית שמציבה סטנדרטים חדשים למותג

איי ליסט זו לא מילה גסה. אפילו לא שתיים

אחד האירועים להם מחכה כל אוהד כדורסל הוא משחק האולסטאר ב-NBA. הכוכבים הכי גדולים מהצד המזרחי של הליגה הטובה בעולם מול הכוכבים הכי גדולים מהצד המערבי של הליגה הטובה בעולם. במילים אחרות, ריכוז הכוכבים הגדול ביותר במקום אחד. יש מצב ש"תור: ראגנארוק" הוא המקבילה הקולנועית לאולסטאר. כריס המסוורת', טום הידלסטון, קייט בלאנשט, מארק רופאלו, בנדיקט קמברבאץ', ג'ף גולדבלום, אידריס אלבה ואנתוני הופקינס הם רק חלק מהשחקנים שמרכיבים את הקאסט המפואר של הסרט. זה אולי אחד מהרכבי השחקנים המפוארים ביותר שיצא לנו לראות לאחרונה ביחד על מסך אחד. תדחסו אותם ל-130 דקות ותקבלו סרט שמארח תותח בקליבר מטורף מדי דקה.

העתיד כבר כאן

דיבור על שחקנים מצוינים פר דקה זה נחמד אבל מה שעוד יותר נחמד זו הידיעה שכל דקה ב"תור: ראגנארוק" וכל הבעת פנים של שחקן חשובות כי הסרט השלישי בסדרת "תור" מוביל לסרט השלישי בסדרת "הנוקמים" – "הנוקמים: מלחמת האינסוף", שצפוי, כמתבקש משמו, לעסוק במלחמה גדולה בכיכוב כל הנוקמים שיתאחדו אל מול נבלי על שיבקשו להמיט חורבן, הרס ואבדון על כדור הארץ.

"תור: ראגנארוק" יכול לעשות היסטוריה כמשחק חימום שיהיה טוב כמו המנה העיקרית. כי עוד לפני "הנוקמים: מלחמת האינסוף", אם בא לכם ממש להילחץ, הפירוש המילולי ל"ראגנארוק" הוא דמדומי אלים. תור הוא אל. ואתם יודעים מה קורה לאלים בעת דמדומים. לא דברים טובים. אתם צריכים לצפות בסרט הזה אם אתם רוצים להבין מה יתרחש על המסך בסרט "הנוקמים" הבא ובבקשה, אל תנסו לעבוד על אף אחד, אתם רוצים להבין מה יקרה על המסך בסרט הבא של "הנוקמים" כי כל היקום ידבר על הסרט הבא של "הנוקמים". המשוואה פשוטה: אי אפשר לנקום בלי תור. פשוט אי אפשר.

המסוורת'. כריס המסוורת'

זוהי קריאה לנשים בקהל. וגם לחלק מהגברים. הגשם מטפטף בחוץ, אולם הקולנוע חמים, כריס המסוורת' מחייך אליכם על מסך רחב וכל זה קורה בזמן שאתם מנשנשים מולו פופקורן ולוגמים ספרייט זירו. האם זו לא הפנטזיה הטובה ביותר שאי פעם יצא לכם לדמיין? בואו נדבר רגע על מה שבאמת חשוב. כריס המסוורת'. בכמה סצנות נוכל לראות את שרירי הזרוע החטובים? האם יתמזל מזלנו והוא גם יוריד חולצה כמה פעמים במהלך הסרט? האם קיים בכלל יקום בו החיוכים של כריס המסוורת' והנחישות שלו להציל את העולם ב"תור: ראגנארוק" לא יהיה הדבר הכי טוב שיקרה לכם בנובמבר? ומילא המסוורת', "תור: ראגנארוק" מארח גם תצוגת מופת מדהימה של קייט בלאנשט כמרשעת הראשונה של מארוול והבאזז סביב השתתפותה של טסה תומפסון הופכים את הסרט לחגיגה נשית אדירה. עצרו רגע, חנוכה מגיע רק בדצמבר, זה אומר שיש לנו חודש שלם לשרוף עד שיהיה אפשר לדהור על סופגניות בלי שאנשים יסתכלו עלינו מוזר. 130 דקות של גירל פאוור ומפגש אינטימי עם כריס המסוורת' זה קסם. זה פלא. זה אל אסגארדי שרוצה לעשות בנו שפטים. אנחנו נהיה הסדן, הוא יהיה הפטיש.

כריס המסוורת' בסרט תור: ראגנארוק.
כריס המסוורת' בסרט תור: ראגנארוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully