וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של קווין ספייסי: "אבינו היה נאצי שאנס אותי במשך שנים בידיעת אמי"

31.10.2017 / 11:09

רנדל פאולר, אחיו הגדול של קווין ספייסי, מספר לצהובון הבריטי "הדיילי מייל" על זוועות ילדותם ועל הבית שבו גדלו. אביהם דגל בעליונות הגזע הלבן, שנא יהודים, השליט אימה בביתם ואנס אותו בברוטליות במשך שנים

עריכת וידאו:ניר חן

על רקע סערת קווין ספייסי, שהשחקן אנתוני ראפ האשים אותו כי ניסה לנצל אותו מינית כשהיה בן 14, חושף אחיו של ספייסי כי הבית שבו גדלו היה מלא אימה וזוועות. רנדל פאולר בן ה-62, שמבוגר מאחיו בארבע שנים, סיפר לצהובון הבריטי "הדיילי מייל" על ילדותם ועל הבית שבו גדלו. "לאף אחד מאיתנו לא היה סיכוי", הוא אומר, "מאחר שגדלנו עם שני הורים כה פגומים". הוא מספר כי אביהם היה נאצי שדגל בעליונות הגזע הלבן, שנא יהודים, השליט אימה בביתם ואנס אותו לאורך שנים מאז שהיה בן 12. לדבריו, אמו ידעה על כך ולא עשתה דבר.

פאולר מפרט כי אביו קרא לו לחדרו כדי להסביר לו על מין, "הוא פתח את כפתורי המכנסיים שלי והתחיל לשחק איתי", הוא אומר. בתגובה פאולר המבועת קרא מיד לאמו. "היא הגיעה מיד ודפקה על הדלת, אבל אבא נעל אותה ואמר לי לשמור על השקט. פתאום הדפיקות נפסקו. אמא הלכה. מעולם לא הרגשתי כל כך נטוש. אבא התחיל לבצע עלי אקטים מיניים. זו הייתה תחילת ההתבגרות שלי". במשך ארבע שנים לאחר מכן ההתעללות המינית הפכה יותר ויותר ברוטלית, ארוכה ותכופה, וכללה מכות והצלפות. ויחד עם זאת, פאולר מספר כי דאג לכך שההתעללות לא תגיע גם לאחיו. "איימתי תמיד על אבא שלי שאם יגע באחי, אתעמת עם אמא שלי לגבי מה שקורה וזה יהרוס את המשפחה". עוד הוא מוסיף כי הקריב את עצמו כדי שאחיו לא ייפגע, והסיבה היחידה לכך שלא הרג את עצמו היא כי חשש שאם יעשה זאת, לא יהיה מי שיגן על קווין. "הוא ואני היינו מאוד קרובים כי היו לנו כל כך מעט חברים", הוא אומר.

פאולר מפרט שהמשפחה הייתה יושבת בשקט בקביעות בשולחן האוכל ונאלצת לשמוע מאביהם הרצאות על עליונות הגזע הלבן, טענות על כך שהשואה לא התרחשה ושהיהודים שולטים בבנקים ובהוליווד. "הייתה כל כך הרבה אפלה בבית שלנו, זה היה בלתי יאמן. זה היה אומלל לחלוטין", אמר. "קווין ניסה להימנע ממה שקורה על ידי כך שעטף את עצמו בבועה רגשית. הוא הפך למאוד חלקלק וחכם. הוא היה כל כך נחוש להימנע מההצלפות כך שפשוט דאג להיות מנומס ולהתנהג יפה עד שלא נשאר כלום בפנים. לא היו לו רגשות". קווין הצעיר ניסה להסיח את הדעת ולעודד את בני הבית, שכללו גם את אחותם הגדולה, באמצעות חיקויי מפורסמים. בדיעבד, אומר פאולר, אולי המשחק היה דרכו של אחיו להימלט מהמציאות.

קווין ספייסי. רויטרס
ילדות קשה. ספייסי/רויטרס
אנתוני ראפ. GettyImages
השחקן שפוצץ את הפרשה. אנתוני ראפ/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully