וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימפריה של קולנוע: צילומי סרטו הראשון של מאור זגורי יצאו לדרך

31.10.2017 / 16:13

לאחר שכבש את הבמה ואת המסך הקטן, מאור זגורי משתלט גם על המסך הגדול, והיום יצאו לדרך הצילומים של סרטו העלילתי הארוך הראשון כתסריטאי ובמאי, "בתולים"

בתולים. דורון עפר,
דרך צלחה. מאור זגורי בצילומי "בתולים"/דורון עפר

אחרי פרסי אופיר ואחרי החגים, מתחילים להצטלם סרטים ישראלים חדשים, אותם יש להניח שנראה במהלך השנה הבאה. אחד הבולטים שבהם הוא "בתולים", סרטו העלילתי הארוך הראשון של מאור זגורי, שכבר זכה להצלחות תיאטרליות וטלוויזיוניות, בראשן כמובן עם סדרת הפולחן "זגורי אימפריה". כעת הוא מנסה גם את כוחו בקולנוע.

הסרט מבוסס על הצגה בשם זהה פרי עטו של זגורי, והוא מוגדר כ"סיפור על נער רגיש ומלא דמיון, היוצא למסע התבגרות במושב קטן ומבודד בערבה".

בסרט מככבים עמוס תמם, שטיפח כבר רקורד קולנועי מרשים, ובו השתתפות ב"לעבור את הקיר" האהוב וכן ב"הלומים" הטרי, שהוקרן בפסטיבלים שונים אך טרם יצא לאקרנים. בצדו משתתפת חן אמסלם, השחקנית הקופתית של העונה בקולנוע הישראלי, שהופיעה לאחרונה בשני להיטים – הן ב"ואז היא הגיעה" והן ב"מכתוב". עוד בסרט כמה שחקנים צעירים, ובהם ליאנה עיון המבטיחה, שכיכבה בסדרת הנעורים "שכונה", מאור לוי ואור עדי. הצילומים שלו יסתיימו בעוד כשבועיים וחצי, כלומר בשלהי נובמבר, ואז נצטרך לחכות בסבלנות כדי לראות את התוצאה הסופית.

בתולים. דורון עפר,
זגורי עם חן אמסלם, עמוס תמם ומאור לוי בצילומי "בתולים"/דורון עפר
בתולים. דורון עפר,
עמוס תמם בצילומי "בתולים"/דורון עפר
בתולים. דורון עפר,
חן אמסלם בצילומי "בתולים"/דורון עפר
בתולים. דורון עפר,
זגורי עם חן אמסלם, עמוס תמם ומאור לוי בצילומי "בתולים"/דורון עפר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully