וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף הדרך? נטפליקס הודיעה על עצירת הפקת העונה השישית של "בית הקלפים"

31.10.2017 / 20:14

אחרי שהכריזה כי העונה הבאה של הדרמה המצליחה תהיה האחרונה שלה, החליטה רשת הסטרימינג להשהות את צילומיה עד להודעה חדשה. "אנחנו מבקשים לבחון את המצב הנוכחי, ולהתייחס לכל חשש שעולה מטעמו של מי מחברי הצוות והשחקנים", נכתב בהודעה מטעם נטפליקס

עריכת וידאו:ניר חן
בית הקלפים עונה 5.
הצילומים יפסקו? "בית הקלפים"

הוליווד של אחרי פרשת הארווי ויינשטיין היא תעשייה תקיפה והחלטית הרבה יותר מבעבר בכל הנוגע להתנהגות חריגה של בכיריה. כעת, בעקבות חשיפת פרשיית הניצול המיני של קווין ספייסי בשחקן בן 14, הכריזה רשת נטפליקס על עצירת הפקת העונה השישית של "בית הקלפים". בהודעה רשמית מטעם ענקית הסטרימינג נכתב: "חברת ההפקות MRC ונטפליקס החליטו להשהות את הפקת העונה השישית של 'בית הקלפים' עד להודעה חדשה, זאת בכדי לאפשר לנו מרחב זמן כדי לבחון את המצב הנוכחי, ולהתייחס לכל חשש שעולה מטעמו של מי מחברי הצוות והשחקנים".

ההודעה הזו מגיעה פחות מיממה לאחר ההחלטה של נטפליקס לבטל את הסדרה בתום העונה השישית. בהודעה המקורית של הרשת נכתב כי ראשיה "מוטרדים עמוקות" ממעשיו של ספייסי. גם יוצר הסדרה, בו ווילימון, חזר על הדברים בהודעה מטעמו. כעת לא ברור אם הסדרה, שעונתה החמישית עלתה במאי האחרון, תגיע לכדי סיום. מאז פרסום הפרשה התגברו הקולות הדורשים מנטפליקס לסיים את הסדרה מידית ולנתק כל קשר עם ספייסי. יש לציין כי במקביל לדיווחים אלה, נחשף שהרשת בוחנת בימים אלה מספר הצעות לסדרות ספין אוף ביקום הסדרה.

טריילר בית הקלפים 3. צילום מסך
סוף הדרך? "בית הקלפים"/צילום מסך

כזכור, פרשת ספייסי התפוצצה ם פרסום הריאיון של השחקן אנתוני ראפ, שסיפר לאתר באזפיד כי ספייסי ניסה לנצל אותו מינית, במהלך מסיבה שנערכה בביתו. ראפ, שהיה בן 14 בעת האירוע, סיפר כי ספייסי נשא אותו על זרועותיו לחדר השינה ונשכב עליו בניסיון לקיים עמו יחסי מין. הוא השתחרר והצליח לעזוב את הבית, לא לפני שהשחקן שאל אותו אם הוא בטוח שברצונו לעזוב.

בתגובה כתב ספייסי בחשבון הטוויטר שלו שאינו זוכר את המקרה שאירע לפני יותר מ-30 שנה, אך אם הדברים נכונים הוא מבקש להתנצל עמוקות על התנהגותו שנעשה כתוצאה משכרות. באותה הזדמנות מצא ספייסי את הזמן כדי להתייחס לשמועות אודות מיניותו, והתוודה כי ניהל מערכות יחסים עם גברים ונשים רבים במהלך חייו. "אני בוחר לחיות את חיי כעת כגיי", כתב ספייסי.

ההחלטה לצאת מהארון דווקא על רקע האשמות קשות שכאלה, הגבירה עוד יותר את הביקורת על ספייסי. גולשים, שחקנים ואנשי הקהילה הלהט"בית תקפו את ספייסי בחריפות, על החלטתו להסתיר את מעשיו מאחורי זהותו המינית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בית הקלפים", עונה 5/מערכת וואלה!, צילום מסך
השחקן אנתוני ראפ. Peter Kramer, AP
אנתוני ראפ/AP, Peter Kramer

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully