וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונה חדשה נגד קווין ספייסי: ניסה ללטף שחקן נגד רצונו

1.11.2017 / 9:30

השחקן ממוצא מקסיקני, רוברט קבאזוס, תיאר בעמוד הפייסבוק שלו תקרית שאירעה בתיאטרון "אולד ויק" בלונדון, במהלכה הוטרד על ידי ספייסי. "זה היה שגרתי עבור הבחור הזה", כתב, "לתפוס כל מי שלכד את תשומת ליבו. לא הסכמתי לכך, אבל היו אחרים שחששו להפסיק זאת"

עריכת וידאו:ניר חן
קווין ספייסי. GettyImages
קופת שרצים חדשה נפתחת? קווין ספייסי/GettyImages

פרשת ההטרדות המיניות של קווין ספייסי הסתעפה אמש (שלישי) כשמתלונן נוסף חשף תקרית אחרת בה היה מעורב השחקן. רוברט קבאזוס (Cavazos) תיאר בפוסט בעמוד הפייסבוק שלו כיצד ספייסי ניסה ללטף אותו בניגוד לרצונו, כשהשניים נכחו יחד בבר של תיאטרון "אולד ויק" בלונדון. ספייסי שימש בין השנים 2004 ל-2015 כמנהל האמנותי של התיאטרון.

"זה היה שגרתי עבור הבחור הזה", כתב קבאזוס, "לתפוס כל מי שלכד את תשומת ליבו. לא הסכמתי לכך, אבל אני יודע שאנשים אחרים חששו להפסיק זאת". בתגובה לדברים, שחררה הנהלת התיאטרון הודעה ובה הביעה "חרדה עמוקה" לנוכח ההאשמות. "התנהגות בלתי נאותה מצדו של מי מעובדי 'אולד ויק' היא לחלוטין לא מקובלת", נכתב בהצהרה. קבאזוס עצמו סירב עד כה למספר הצעות לראיונות בהם יגולל את סיפורו בפירוט.

קווין ספייסי. GettyImages
"הוא היה רגיל לתפוס כל מי שלכד את תשומת ליבו"/GettyImages

ההאשמות הללו מתווספות לעדות של השחקן אנתוני ראפ, שתיאר בריאיון לאתר באזפיד כיצד ספייסי ניסה לנצלו מינית כשהיה בן 14. ראפ סיפר כי התקרית אירעה במהלך מסיבה שערך ספייסי בביתו בניו יורק. בסיומה נשא אותו השחקן בזרועותיו לחדר השינה ונשכב עליו בניסיון לקיים עמו יחסי מין. ראפ הצליח להשתחרר ולעזוב את הבית, לא לפני שהשחקן שאל אותו אם הוא בטוח שברצונו לעזוב.

בתגובה כתב ספייסי בחשבון הטוויטר שלו שאינו זוכר את המקרה שאירע לפני יותר מ-30 שנה, אך אם הדברים נכונים הוא מבקש להתנצל עמוקות על התנהגותו שנעשה כתוצאה משכרות. באותה הזדמנות מצא ספייסי את הזמן כדי להתייחס לשמועות אודות מיניותו, והתוודה כי ניהל מערכות יחסים עם גברים ונשים רבים במהלך חייו. "אני בוחר לחיות את חיי כעת כגיי", כתב ספייסי.

ההחלטה לצאת מהארון דווקא על רקע האשמות קשות שכאלה, הגבירה עוד יותר את הביקורת על ספייסי. גולשים, שחקנים ואנשי הקהילה הלהט"בית תקפו את ספייסי בחריפות, על החלטתו להסתיר את מעשיו מאחורי זהותו המינית.

קווין ספייסי. GettyImages
הולך ומסתבך/GettyImages

בעקבות ההאשמות נגד ספייסי, הודיעה רשת נטפליקס על החלטתה לבטל את "בית הקלפים" בכיכובו בסיום העונה הבאה (השישית). כיממה לאחר ההודעה הזו, עצרה נטפליקס את צילומי העונה שנערכים בימים אלה עד להודעה חדשה. בהצהרה רשמית מטעם הרשת נכתב: "חברת ההפקות MRC ונטפליקס החליטו להשהות את הפקת העונה השישית של 'בית הקלפים' עד להודעה חדשה, זאת בכדי לאפשר לנו מרחב זמן כדי לבחון את המצב הנוכחי, ולהתייחס לכל חשש שעולה מטעמו של מי מחברי הצוות והשחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully