וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי פיבן מואשם בתקיפה מינית של שחקנית "הפמליה"

1.11.2017 / 10:50

השחקנית אריאן בלאמר חשפה בסדרת ציוצים כי השחקן זוכה גלובוס הזהב, לכד אותה בפינה על סט צילומי הסדרה ואחז בישבנה ובחזה שלה ללא הסכמתה. בלאמר ציינה כי ההתנהגות חזרה על עצמה גם במהלך מסיבה בה נכחו השניים. פיבן הכחיש את הדברים

ג'רמי פיבן. GettyImages
עוד שם גדול מצטרף לרשימה המתארכת. ג'רמי פיבן/GettyImages

ניקוי האוורות בהוליווד רק מתחיל, כך נדמה, והשמות והמעשים המכוערים צפויים להיחשף כעת בשיטפון, שבתקווה ינקה את עסקי השעשועים. אחרי הארווי ויישנטיין וקווין ספייסי, מצטרף גם ג'רמי פיבן לרשימת החשודים בתקיפה מינית. השחקנית אריאן בלאמר, שהופיעה בקצרה לצדו של פיבן ב"הפמליה", טענה בסדרת ציוצים בטוויטר כי השחקן מישש את גופה והשמיע כלפיה הערות מטרידות על סט הסדרה ובמהלך מסיבה לצוות השחקנים.

"היי ג'רמי פיבן, זוכר איך לכדתי אותי בפינה על הסט של 'הפמליה'?", צייצה בלאמר, "זוכר איך ניסית לתפוס את החזה שלי מבלי לשאול? זוכר שניסיתי לעזוב, ואז תפסת את הישבן שלי, הסתכלת על עצמך במראה ותהית 'איזה זוג יפה' נהיה יחד? ג'רמי פיבן הטריד אותי בשני מקרים, וניסה לתפוס את החזה והישבן שלי. פעם אחת על סט הסדרה, ופעם נוספת במסיבה באחוזת פלייבוי".

פיבן (52), שגילם בסדרה את הסוכן הנכלולי, ארי גולד (תפקיד שזיכה אותו בפרס גלובוס הזהב לשחקן משנה בקומדיה), הגיב בהודעה לתקשורת ובה הכחיש מכל וכל את הטענות. "אני מכחיש מפורשת את הטענות המחרידות לגביי. נדרש אומץ רב מצד קורבנות להיחשף ולספר על ההיסטוריה שלהן, והתקווה שלי היא שההאשמות השגויות לגבי, לא יגרעו מסיפורים שצריכים להישמע". על אף ההכחשות של פיבן, נראה שהתעשייה כבר מתחילה להרחיק את עצמה ממנו. "לאור הפרסומים אליהם נחשפנו לראשונה היום, לגבי הטענות של אריאן בלאמר כלפי ג'רמי פיבן", נכתב בהודעה רשמית מטעם רשת HBO, בה שודרה "הפמליה" במשך שמונה עונות. "כולנו כאן ב-HBO וחברות ההפקה שלנו נוקטים במדיניות של אפס סבלנות כלפי הטרדיות מיניות. לרשותו של כל מי שחש לא בטוח בסביבת העבודה שלנו, עומדות מספר אפשרויות להגשת תלונה, שאליהן אנחנו מתייחסים ברצינות רבה".

בימים אלה מככב פיבן בסדרה "חוכמת ההמונים" של רשת CBS, מה הוא מגלם יזם שיוצר טכנולוגיה לניצול חכמת ההמונים, שתסייע בפתרון רצח בתו. "אנחנו מודעים לדיווחים בתקשורת ובוחנים את המקרה", אמר דובר מטעם רשת CBS בתגובה לאתר Deadline. הסדרה זכתה להזמנה של עונה מלאה בת 13 פרקים (מתוכם שודרו עד כה 5), כאשר פרקיה האחרונים מצטלמים בימים אלה.

אריאן בלאמר. GettyImages
אריאן בלאמר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully