וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירון ברובינסקי יגיש תכנית אירוח בכאן 11 שתתחרה בצביקה הדר ובשי שטרן

1.11.2017 / 14:04

פרסום ראשון: ירון ברובינסקי שב לשישי בערב בכאן 11 עם תכנית אירוח חדשה בשם "הערב יהיו כאן". הוא יתחרה מול שתי תכניות אירוח: "שי בשידור" בערוץ עשר ו"מחר שבת" ברשת 13. ברובינסקי: "תהיה סיבה למסיבה"

ירון ברובינסקי, צביקה הדר ושי שטרן. אביב חופי ורפי דלויה, עיבוד תמונה
שי שטרן, צביקה הדר וירון ברובינסקי/עיבוד תמונה, אביב חופי ורפי דלויה

ירון ברובינסקי יגיש תכנית אירוח ביום שישי בערב בתאגיד השידור כאן 11 - כך נודע לוואלה! תרבות. התכנית, "הערב יהיו כאן" שמה, צפויה לעלות לאוויר בעוד כשבועיים. היא תורכב מראיונות, פינות באולפן וקטעי חוץ, ותכלול שיתוף פעולה עם מחלקת הדיגיטל של התאגיד. את התכנית יערוך ברובינסקי עם רונן נויפלד ("צחוק מעבודה", "אבי הזמר") ותפיק חברת ההפקות של יואב גרוס. "אני שמח ונרגש להמשיך את דרכה של רבקה מיכאלי בערוץ הראשון", אמר ברובינסקי לוואלה! תרבות. "וגם לנו תהיה סיבה למסיבה".

ירון ברובינסקי. צילום: איציק בירן,
ירון ברובינסקי/צילום: איציק בירן

זהו סיבוב נוסף של ברובינסקי כמגיש ושל גרוס כמפיק בתכנית בשישי בערב של כאן 11, אחרי ששניהם היו חתומים על תכנית אחרת בשם "הדינוזאורים", שירדה אחרי שתי תכניות בלבד. בשתי התכניות השתתפו רבקה מיכאלי, שלמה בראבא, ותיקי דיין. התכנית הראשונה הייתה הספיישל ליום העצמאות שעלתה ביוטיוב (בשל דחיית שידורי התאגיד לאמצע מאי) ובה השתתף גם יהורם גאון. עם תחילת שידורי הערוץ שובץ במקום גאון (שהיה מחויב להפקת "סברי מרנן") יעקב כהן. לאחר תכנית אחת בהשתתפות הארבעה, החליטו לעשות סביב התכנית חשיבה מחודשת, ולבסוף הוחלט לוותר עליה, בין השאר בגלל חוסר שביעות רצון מצד משתתפי התכנית והנהלת כאן 11.

כעת צפוי קרב מעניין בין שלוש תכניות אירוח שישודרו בשישי בערב בערוצי הברודקאסט – התכנית החדשה של ברובינסקי בכאן 11 תשודר מול "שי בשידור" בערוץ עשר (14 בשלט) וגם מול "מחר שבת" בהגשת צביקה הדר ברשת 13. בנוסף, היא תתחרה מול הסדרה הקומית "סברי מרנן" בקשת 12. ואגב, שתי התכניות האחרונות מופקות על ידי אותה חברה, טדי, כך שהחברה למעשה "נלחמת" בעצמה. בהתייחס לקרב המשולש בזירת הטוק שואוז אמר ברובינסקי: "למרות שכולם הספידו את ז'אנר תכניות האירוח, אני שמח שהוא עדיין רלוונטי, ותמיד יהיה רלוונטי, בעיקר עכשיו כשיש ריבוי ערוצים, שמדרבן את כולם לייצר תכנים מעניינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully