וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דסטין הופמן הטריד אותי מינית ללא הרף כשהייתי בת 17"

1.11.2017 / 18:20

אנה גרהם האנטר, שעבדה כמתמחה בצילומי "מותו של סוכן", העידה כי הכוכב הטריד אותה ללא הרף ואמר לה "אני אוהב ביצים קשות ודגדגן רך". השחקן בתגובה: "יש לי כבוד לנשים, אני מתנצל"

עריכת וידאו:ניר חן

שרשרת החשיפות על הטרדות מיניות בהוליווד ממשיכה. לאחר פרסומים בנושא מן הימים האחרונים על ברט רטנר וקווין ספייסי, הגיע היום תורו של דסטין הופמן. אנה גרהם האנטר, שעבדה כמתמחה בצילומי סרט הטלוויזיה "מותו של סוכן" בו כיכב השחקן הוותיק ב-1985, פרסמה היום מאמר בהוליווד ריפורטר בו היא מעידה כי הכוכב הטריד אותה במהלך העבודה המשותפת.

"כבר ביום הראשון שלי, הוא ביקש ממני לעסות לו את הרגליים", סיפרה. "הוא פלירטט בלי בושה, תפס לי את הישבן, ודיבר על סקס ישירות עמי או בסביבתי. בוקר אחד הלכתי לחדר ההלבשה שלו כדי לקחת ממנו את ההזמנה שלו לארוחת הבוקר. הוא הסתכל עליי, בחן אותי במבטו ואז אמר 'ארצה ביצים קשות ודגדגן רך'. הפמליה שלו התפקעה מצחוק ואני עזבתי את המקום בפה פעור. הלכתי לשירותים ובכיתי".

דסטין הופמן. GettyImages
כדור שלג? דסטין הופמן/GettyImages

האנטר סיפרה גם כי כשליוותה את הופמן אל הלימוזינה שלו, הוא נגע בישבנה ארבע פעמים ואז הכתה אותו ואמרה לו שהוא אשמאי מלוכלך. עם זאת, לדבריה, האחראי עליה אילץ אותה להשלים עם התנהגותו של הכוכב ואמר לה שעליה להקריב את הערכים שלה לטובת ההפקה.

האנטר, בת 49 כיום, סיפרה כי כיום היא מבינה ש"מעשיו של הופמן הם חלק מצורת התנהגות קבועה כלפי נשים בהוליווד. הייתי ילדה, הוא עט עלי, וזו הייתה הטרדה מינית.

בתגובה הופמן פרסם הצהרה ובה מסר: "יש לי את הכבוד הרב ביותר לנשים ואני מרגיש נורא עם כך שעשיתי משהו שהציב מישהי בעמדה לא נוח. אני מתנצל. המעשים הללו לא מייצגים את מי שאני".

יש לציין כי זו לא הפעם הראשונה בה מתפרסמות עדויות ברוח דומה על הופמן. בעבר דווח כי התעמר פיזית ומילולית במריל סטריפ במהלך צילומי "קרמר נגד קרמר", וגם על כך השחקן כבר התנצל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully