וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לזה השופטים לא ציפו: כשרושפלד הגיע לאודישן ב"מאסטר שף"

2.11.2017 / 9:49

מתוך מאות האנשים שבאו לאודישן ב"מאסטר שף" ושלחו מנה לשופטי התכנית, הגיע גם השופט לשעבר, השף יונתן רושפלד, שהכין פיתות עם לובסטר. "הביס שלהם הולך להיות הכי טוב שהם אכלו בחיים", אמר. האם הם זיהו מי הכין את המנה? הפרק המלא ישודר בשבת ב-21:00 בערוץ 12

צילום מסך

שלב האודישנים ב"מאסטר שף" נמשך בקדחתנות, ובתכנית הבאה (שתשודר ביום שבת ב-21:00 בערוץ 12) צפויה לצוות השופטים הפתעה גדולה. אחד המתמודדים שהגיע לשלב האודישנים ושלח להם מנה לטעימה הוא לא אחר מהשופט לשעבר, השף יונתן רושפלד, אשר הכין להם פיתות עם לובסטר.

רגע לפני ששלח אליהם את המנה על מנת שיטעמו, הבטיח רושפלד למצלמות: "הגבות של אהרוני לא יחזיקו מעמד במקום. הביס שלהם הולך להיות הכי טוב שהם אכלו בחיים. אם הם לא מזהים (את המנה) - לא קוראים לי יונתן. אז האם השופטים המכובדים - חיים כהן, מיכל אנסקי, אייל שני והמצטרף החדש ישראל אהרוני - זיהו מי הכין להם את המנה המשובחת? האם הם העבירו אותו שלב והכניסו אותו לחדר שלהם כדי שיכין להם מנה נוספת?

לפני כשבוע וחצי החלה העונה השביעית של "מאסטר שף". השף הדעתני והקשוח יונתן רושפלד עזב העונה את התכנית ולנעליו נכנס השף הוותיק ישראל אהרוני. בריאיון שהעניק השף אייל שני ל"ידיעות אחרונות" לפני כשבועיים אמר שהחלטת קשת להעיף את רושפלד הייתה טעות גדולה "משום שיונתן הוא איש כשולו סערה והזדהות מוחלטת עם אוכל". מצד שני הסביר שזה היה צעד נכון בגלל "התקפות הזעם", כלשונו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully