וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביונסה תשחק בעיבוד המחודש לסרט "מלך האריות"

2.11.2017 / 11:39

ביונסה תשחק בתפקיד הנשי הראשי בעיבוד החדש לסרט "מלך האריות" של דיסני, שיהיה סרט לייב-אקשן המשלב בין שחקנים לאנימציה ממוחשבת. לצדה ישחקו דונלד גלובר, ג'יימס ארל ג'ונס (המוכר כקולו של דארת' ויידר) ומגיש הלייט נייט ג'ון אוליבר

ביונסה. GettyImages
מלכה. ביונסה/GettyImages

ביונסה תשחק בעיבוד החדש לסרט "מלך האריות" של דיסני, בו תגלם את דמותה של נלה, חברת הילדות של סימבה. לצדה ישחק דונלד גלובר בדמות סימבה. הסרט יהיה לייב-אקשן המשלב בין שחקנים לאנימציה ממוחשבת. בניגוד לסרטי לייב אקשן אחרים, כמו "היפה והחיה" ו"סינדרלה", הסיפור אינו כולל דמויות של בני אדם, ולכן עדיין לא ברור איך גרסת הלייב אקשן תראה.

עוד ישחקו בעיבוד המחודש: ג'יימס ארל ג'ונס (המוכר כקולו של דארת' ויידר בסדרת סרטי "מלחמת הכוכבים") ישוב לתפקיד מופאסה, אביו של סימבה; צ'יווטל אג'יופור ("12 שנים של עבדות") יגלם את סקאר, בן שבטו של מופאסה; אלפרה וודארד בתפקיד סרבי, אמו של סימבה; סת' רוגן בתפקיד פומבה חזיר היבלות; והשחקן ומגיש הלייט נייט ב-HBO, ג'ון אוליבר, בתפקיד הציפור זאזו. את התפקיד הזה היה אמור במקור לגלם רואן אטקינסון ("מיסטר בין"). במאי הסרט הוא ג'ון פאברו.

ביונסה פרסמה את הקאסט המלא בעמוד הפייסבוק שלה, ובכך אישרה את השמועות שהחלו כבר בתחילת השנה כי הוצע לה התפקיד הנשי הראשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully