וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 מעובדי הסדרה "בית הקלפים": קווין ספייסי הטריד אותנו

3.11.2017 / 15:28

8 מעובדי הסדרה "בית הקלפים" תיארו בפני רשת CNN את סביבת העבודה בסדרה כ"רעילה". אחד מהם גם טען כי השחקן תקף אותו מינית, כשהניח יד על מכנסיו ללא רשותו. חברת ההפקה: "מוטרדת מאוד לגלות על טענות חדשות"

קווין ספייסי. GettyImages
תלונות נוספות. קווין ספייסי/GettyImages

עדויות נוספות על הטרדות מיניות מצד השחקן קווין ספייסי. 8 מעובדי הסדרה "בית הקלפים" טוענים כי הוטרדו מינית על ידיו - כך דווח ברשת CNN. העובדים תיארו את סביבת העבודה בסדרה כ"רעילה".

אחד מהעובדים לשעבר בסדרה סיפר בעילום שם לרשת גם כי השחקן תקף אותו מינית. העובד, עוזר הפקה לשעבר, טען כי הוא וספייסי שהו במכונית נוסעת בקרבת סט הצילומים, וספייסי הניח את ידו על מכנסי עוזר ההפקה, ללא הסכמתו. "הייתי בהלם", הוא אמר ל-CNN. "הוא היה איש בעמדה מאוד חזקה ואני בעמדה מאוד חלשה".

חברת ההפקה של הסדרה, "Media Rights Capital", אמרה בתגובתה שהיא "מוטרדת מאוד לגלות על טענות חדשות שהופיעו בתקשורת הנוגעות לאינטרקציה בין קווין ספייסי לחברים בצוות של 'בית הקלפים'. כמפיקת הסדרה, יצירה של סביבת עבודה בטוחה ושמירה עליה לקאסט ולצוות תמיד היתה בראש סדר העדיפויות שלנו".

קווין ספייסי. GettyImages
קווין ספייסי/GettyImages

בעקבות ההאשמות נגד ספייסי, הודיעה רשת נטפליקס על החלטתה לבטל את הסדרה "בית הקלפים" בסיום העונה הבאה (השישית). כיממה לאחר ההודעה הזו, עצרה נטפליקס את צילומי העונה שנערכים בימים אלה עד להודעה חדשה. בהצהרה רשמית מטעם הרשת נכתב: "חברת ההפקות MRC ונטפליקס החליטו להשהות את הפקת העונה השישית של 'בית הקלפים' עד להודעה חדשה, זאת בכדי לאפשר לנו מרחב זמן כדי לבחון את המצב הנוכחי, ולהתייחס לכל חשש שעולה מטעמו של מי מחברי הצוות והשחקנים".

מטעמו של ספייסי נמסר אתמול (חמישי) לתקשורת כי השחקן מתכוון ללכת "להקדיש את הזמן הנדרש לטיפול". לאור זאת, נראה כי עתידה של הסדרה "בית הקלפים" בסיכון גדול.

השבוע אחיו של ספייסי, רנדל פאולר בן ה-62, שמבוגר מאחיו בארבע שנים, סיפר לצהובון הבריטי "הדיילי מייל" על ילדותם ועל הבית שבו גדלו. "לאף אחד מאיתנו לא היה סיכוי", אמר, "מאחר שגדלנו עם שני הורים כה פגומים". הוא אמר כי אביהם היה נאצי שדגל בעליונות הגזע הלבן, שנא יהודים, השליט אימה בביתם ואנס אותו לאורך שנים מאז שהיה בן 12. לדבריו, אמו ידעה על כך ולא עשתה דבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully