וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המירוץ למיליון 6 פרק 3: לא מתערבבים

המעבר להוואי ביום השלישי של "המירוץ למיליון", מוציא מהזוגות צדדים מעורערים שלא ראינו מהם עד כה. טוהר ואוולין מאבדים את התיאום המושלם ביניהם, הלן ורגב מסומנים על ידי כולם ומגלים קשיים של ממש בחיבור, ורק נטע ונמרוד מוצאים זמן לעצור בשביל שניצל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שניים נגד כולם/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שנפרדו מאסף וג'סיקה בניו יורק, ממשיכים 10 הזוגות שנותרו במירוץ ליעד הבא והפוטוגני: הוואי. הווייב פה שונה בתכלית מזה של ניו יורק, וזה ניכר לא רק בנוף, ובנוף האנושי העירום למחצה (ולא. קלוזאפים על תחת של בחורות בביקיני זה לא קול, גם אם אתם מנסים לגרום זה להראות כאילו זה מנקודת המבט של דניאל ואליהו). משהו באיזון שהתרגלנו אליו עד עכשיו מבחינת הדירוג של הזוגות מתחיל להתערער.

כבר מהמשימה הראשונה שהייתה כרוכה בזחילה על חולות לוהטים בתחפושת בת ים, ראינו שטוהר ואוולין איבדו מהמוג'ו שלהם. זה לא רק הדשדוש שגרם להם לפגר מאחור, אלא גם ובעיקר הסדקים שהחלו להופיע בדינמיקה ביניהם. אוולין התקשתה לזחול, כאב לה, היא התעייפה, ובניגוד למשימות פיזיות אחרות שהזוג נתקל בהן עד כה, הפעם טוהר לא יכול היה לקחת על עצמו את כל הנטל הפיזי. אבל הוא גם לא הצליח לדרבן ולהרים אותה, יצר התחרותיות שהשתלט עליו גרם לקריאות העידוד שלו להשיג את המטרה ההפוכה. עם כל שאגה שלו ראינו את אוולין מרפה ומסתגרת בתוכה. מה קורה פה? איפה התיאום המושלם שהיה ביניהם עד עכשיו? איפה ה"אני שקעים לכל קמריך" שהתרגלנו לראות?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככל שהוא תחרותי יותר, היא הולכת ונסגרת/מערכת וואלה!, צילום מסך

זוג חזק נוסף – הלן ורגב – מגיעים להוואי עם שתי תובנות עיקריות: הראשונה היא שהם התרגלו למיקום שלהם כזוג מוביל. השנייה היא שהם הבינו שהם על הכוונת של הזוגות האחרים. בין אם בגלל ההובלה שלהם בשלבים המוקדמים של המירוץ ובין אם בגלל איזה דיסטנס שהם שומרים עליו מהזוגות האחרים. הפרק הזה קירב את הוד מעלתם מהר מאוד לתובנה שלישית: אף אחד פה לא הולך להגיש להם את הניצחון על מגש. הדו קרב של רגב והלן מול עדי ומיתר סימן את תחילתה של הזליגה של מה שקורה בין זוגות המתמודדים כשהמצלמות אינן פועלות, אל תוך התחרות המתועדת היטב. הייתה שם טינה אמיתית שאנחנו עדיין לא מבינים מה בדיוק המקור שלה, אבל אנחנו מתחילים לקבל על זה רמזים: הם "לא מתערבבים".

לא ברור אם זו קנאה בעובדה שמדובר בצמד שמגיע על טיקט ה"סלב" וחשש מפני הטיה של ההפקה לטובתם, או בגלל שהם הובילו את המירוץ עד עכשיו או שאולי הם באמת זוג סנובים בלתי נסבלים, אבל ברור שלרבים מהזוגות האחרים הלן ורגב לא באים טוב. נטע אומרת ש"הם לא מתערבבים" וגם להני ואביבית היו טענות דומות כלפיהם. הם גם קיבלו "עצור" בפרק הקודם מלא פחות מ-6 זוגות, כך שהם כבר הבינו שהם מסומנים והפרק הנוכחי רק ממחיש להם את זה עוד יותר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא באים בטוב למרבית המשתתפים/מערכת וואלה!, צילום מסך

משימת הדו קרב על הכדור המתנפח אולי נועדה במקור לספק כמה אתנחתות קומיות של מתמודדים מחליקים ונופלים למים, אבל מהר מאוד היא תפסה כיוון קצת יותר טעון. הקרבות על הסאטורן הבהירו היטב מי לוקח ברצינות (ואולי יותר מדי ברצינות) את המירוץ הזה. הנחישות הקרבית של מיתר ועדי מול הלן ורגב השתלמה להם הפעם, אבל יכול להיות שהיה שם גם אובר קיל. בסופו של דבר, אחרי ששקלה פרישה מהמירוץ ואמרה יותר מ-20 פעם ש"קשה לה", הלן מצליחה לתעל את יצר הנקם שלה לפרקטיקה מועילה, והם סוף סוף מצליחים לסיים את המשימה הזאת ועוברים למשימה הבאה. יהיה מעניין לראות אם רגב והלן יישארו על הכוונת של הזוגות האחרים, ואיך זה ישפיע עליהם במשימות הבאות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המשימה שהבהירה מי לוקח את המירוץ הזה ברצינות/מערכת וואלה!, צילום מסך

קטנות:

היו לי ציפיות גבוהות מצמד האחים טווידל דאם וטווידל דאמר, נטע ועומר, במשימת הפלייבורד. אבל האמת היא שיחסית לשניים שנראים רוב הזמן כאילו הם חולקים אונה אחת בודדת, התקשורת ביניהם הייתה ממש גרועה.

לומדים משהו חדש בכל יום: מסתבר שאם אישה בהריון שותה מים מעל מישהו שנראה טוב, הילד שלה יצא יפה. ותודה לאסנת תותי ברזני, אחות של נטע ועומר.

כמו שמשימת הדו קרב חשפה את הצדדים המכוערים של היחסים בין הזוגות, משימת בתולות הים נתנה לנו הצצה לקראשים הבין זוגיים שנרקמים במשחק. אז מה היה לנו שם? עדי של מיתר דלוקה על אן של ירדן, שמצדה בכלל מאוהבת באוולין של טוהר. ורק דניאל ואליהו מאוהבים בעצמם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא עומדים בציפיות שלנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביקורת גבולות:

רק להוסיף פירורי לחם וביצה: "הוא נראה כמו חזה עוף. הוא היה בצבע של חזה עוף לבן. אני אוהבת חזה עוף. זה טעים".

(נטע על נמרוד, צרוב השמש, במשימת בתולות הים)
תמיד נותן שירות: "אני כבאי. גם כשאני פה המשכורת שלי דופקת" (יוסי)

תיזהרו מחטפני: "כמו שדורה גאה בבוטס" (ירדן גאה באן)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully