וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קווין ספייסי אשפז את עצמו במוסד הגמילה בו שוהה הארווי ויינשטיין

7.11.2017 / 9:30

זוכה האוסקר בן ה-58, החשוד בשורה ארוכה של הטרדות מיניות לאורך שנים, נמצא על פי דיווחים בעיתונות הבריטית במוסד יוקרתי באריזונה. גם המפיק החשוד בשורה ארוכה של תקיפות מיניות ואונס, מאושפז במקום. במקביל, בוטלה הפרמיירה החגיגית של סרט בכיכובו של ספייסי

קווין ספייסי. GettyImages
36 אלף דולר לחודש כדי להיגמל מסקס. קווין ספייסי/GettyImages

בצל שרשרת ההאשמות על הטרדות וניצול מיני לאורך 30 השנים האחרונות, החליט קווין ספייסי לפנות לעזרה מקצועית. על פי דיווח בדיילי מייל, השחקן בן ה-58 התאשפז במוסד הגמילה היוקרתי "מדוס" (Meadows), הממוקם במדבר אריזונה. בעבר התאשפזו במוסד, המתמחה במגוון טיפולים להתמכרויות שונות, שמות כמו סלינה גומז, טייגר וודס וקייט מוס. עלות שהייה חודשית במקום נאמדת ב-36 אלף דולר. בדיווח מהשבוע שעבר נטען כי גם הארווי ויינשטיין מאושפז במקום, ונצפה כשהוא בתחפושת במזללה סמוכה. בהצהרה שנמסרה מטעמו של ספייסי בשבוע שעבר נכתב כי הוא "לוקח את הזמן הנדרש כדי למצוא הערכה וטיפול". נציגיו סירבו לאשר את הימצאותו במוסד הגמילה.

קווין ספייסי. GettyImages
הקריירה שלו ממשיכה להתרסק/GettyImages

במקביל, ממשיכה הקריירה של ספייסי לספוג עוד ועוד מהלומות בקצב מסחרר. אחרי שפוטר מנטפליקס, שגנזה גם סרט תיעודי בכיכובו ובהפקתו, הודיעו אולפני סוני על ההחלטה לבטל את הקרנת הבכורה של הסרט "כל הכסף שבעולם", שיועד לפתוח את הפסטיבל היוקרתי של האקדמיה האמריקאית לקולנוע (AFI). "יהיה זה בלתי ראוי לחגוג בגאלה לנוכח הזמנים הקשים הנוכחיים", הסבירו גורמים באולפנים את ההחלטה. הסרט בכל זאת צפוי להיות מוקרן במסגרת היום הנועל של הפסטיבל, ב-16 בנובמבר.

"כל הכסף שבעולם", בבימויו של רידלי סקוט", נחשב עד לאחרונה לאחד הסרטים החשובים של הסתיו הקרוב - כשחלק ממומחי הקולנוע אף סימנו אותו כמועמד אפשרי לאוסקר. ספייסי מגלם במסגרתו את איל הנפט, ג'ון פול גטי - מי שנחשב בשנות החמישים לאדם העשיר בעולם - שנכדו בן ה-16 נחטף ושחרורו מותנה בתשלום כופר. מישל וויליאמס ומארק וולברג מככבים לצדו של ספייסי בסרט, שצפוי לצאת לאקרנים בארה"ב ב-22 בדצמבר. בתגובה לדרישה לגנוז את הסרט, פרסמו אולפני טריסטאר הצהרה משלהם: "סרט הוא לא עבודה של אדם אחד. ישנם יותר מ-800 שחקנים, כותבים, אמנים ואנשי צוות שעבדו ללא לאות ובאמינות על הסרט הזה במשך שנים - כולל אחד מהבמאים הגדולים בהיסטוריה של הקולנוע. זה יהיה עוול משווע להעניש אותם בגלל מעשיו של שחקן משנה בסרט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הארווי ויינשטיין. GettyImages
חבר חדש בגמילה. הארווי ויינשטיין/GettyImages

הצדדים האפלים של ויינשטיין עצמו ממשיכים אף הם לצאת אל האור. תחקיר של הניו יורקר חושף כי ב-2016 שכר המפיק רב העוצמה את שירותיהם של חוקרים פרטיים, על מנת לאסוף מידע על נשים שהתלוננו נגדו, וכן נגד עיתונאים שביקשו לחשוף את מעשיו.

בין החברות שנשכרו על ידי ויינשטיין, נחשפת בתחקיר גם חברה (Black Cube) המנוהלת על ידי יוצאי מוסד, עם סניפים בתל אביב, לונדון ופריז. על פי הגדרת החברה היא מציעה ללקוחותיה "לוחמי עילית מאומנים ומנוסים, יוצאי צה"ל ויחידות מודיעין ממשלתיות". התחקיר חושף כי חוקרי החברה נפגשו לפחות ארבע פעמים עם השחקנית רוז מק'גוון (שנמנית על המתלוננות נגד ויינשטיין), וכן לפחות שתי פגישות אחרות עם עיתונאים על מנת לחשוף מי המקורות שעליהן הם מסתמכים.

המטרה המוצהרת של החוזה בין ויינשטיין לחברות הללו, שנחתן ביולי האחרון, הייתה לעצור את החקירה בעניינו, וכן את הפרסומים בעיתונות הארצית. החוקרים הפרטיים אספו מידע על עשרות אנשים, ניתחו את אישיותם ואף הטרידו אותם בשיחות חוזרות ונשנות לבתיהם. ממצאי התחקיר מעלים חשדות לפלילים ושיבוש הליכי חקירה. בתגובה לתחקיר, מסר דוברו של ויינשטיין: "זוהי בדיה לטעון כי מישהו סומן או דוכא על ידו בזמן כלשהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully