וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנית טוענת: "אד ווסטוויק ('אחת שיודעת') אנס אותי"

7.11.2017 / 15:42

בפוסט מפורט בפייסבוק גוללה השחקנית קריסטינה כהן כיצד השחקן הבריטי אד ווסטוויק, שבין היתר גילם את צ'אק באס ב"אחת שיודעת", אנס אותה בדירתו. "התעוררתי בבת אחת עם אד מעליי, האצבעות שלו חודרות לי לגוף", היא מספרת. כשניסתה להיאבק, תפס בה בחוזקה בידיו וחדר אליה

השחקן אד ווסטוויק. AP
אד ווסטוויק/AP

ההאשמות על הטרדות מיניות ואונס בהוליווד ממשיכות לזרום: בפוסט פייסבוק מפורט סיפרה השחקנית קריסטינה כהן כיצד הותקפה מינית לכאורה על ידי השחקן אד ווסטוויק, המוכר בעיקר כצ'אק באס מ"אחת שיודעת", לפני שלוש שנים בדירתו. כהן, שברזומה שלה תפקידי אורח קטנים בסדרות כמו "מקום טוב באמצע" ו"קליפורניקיישן", סיפרה כי יצאה לתקופה קצרה עם מפיק שהיה חבר של ווסטוויק.

"זה היה המפיק שהביא אותי אל ביתו של אד, שם פגשתי את אד לראשונה. רציתי לעזוב כשאד הציע, 'כולנו צריכים להזדיין'. אבל המפיק לא רצה לאד מבוכה בכך שנעזוב. אד התעקש שנישאר לארוחה. אמרתי שאני עייפה ורציתי לעזוב, ניסיתי לצאת ממה שגם ככה היה מצב לא נעים. אד הציע שאנמנם בחדר האורחים. המפיק אמר שנישאר רק 20 דקות נוספות כדי להרגיע את העניינים, ואז נוכל לעזוב. אז הלכתי לשכב בחדר האורחים, שם נרדמתי לבסוף, התעוררתי בבת אחת עם אד מעליי, האצבעות שלו חודרות לי לגוף. אמרתי לו להפסיק, אבל הוא היה חזק. נאבקתי להוריד אותו מעליי בכל כוחי אבל הוא תפס לי את הפנים עם ידיו, ניער אותי ואמר לו שהוא רוצה לזיין אותי. הייתי משותקת, מבועתת. לא יכולתי לדבר, לא יכולתי לזוז יותר. הוא ריתק אותי ואנס אותי. זה היה סיוט".

כהן מוסיפה וכותבת שכאשר סיפרה זאת למפיק, הוא האשים אותה, אמר שהשתתפה בזה מרצון ואיים עליה שאם תאשים את ווסטוויק הוא ידאג לרדוף אותה ולהרוס לה את הקריירה.

קראו את הפוסט המלא של כהן בפייסבוק:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully