וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספילברג חוזר: צפו בטריילר הראשון של "The Post"

8.11.2017 / 10:05

הצצה ראשונה לסרטו של הבמאי עטור הפרסים, המגולל את הסיפור האמיתי של חשיפת "מסמכי הפנטגון" על ידי הוושינגטון פוסט. הסרט מתאר את המאבק שניהלו בכירי העיתון מול הממשל האמריקאי, שאיים עליהם בכליאה במידה ויחשפו את הפרטים על טיוח מלחמת וייטנאם

צילום מסך

בצל סערת ההטרדות המיניות של בכיריה, נכנסת הוליווד לעונת הפרסים המסורתית שלה. זהו בדיוק הזמן של התותחים הכבדים והטוענים לכתר להתחיל לאותת לעולם על נוכחותם. אחד הבולטים שבהם השנה הוא "The Post" של סטיבן ספילברג. הבמאי שזכה בשלושה פרסי אוסקר, מנצח על הדרמה העיתונאית שמגוללת את סיפור חשיפת מסמכי הפנטגון על מלחמת וייטנאם על ידי הוושינגטון פוסט.

הסרט, שיוצא בתזמון מושלם של מאבק איתנים בין הממשל לבין התקשורת האמריקאית, יתמקד בסיפורם האמיתי של המו"לית העיקשת, קתי גרהאם (מריל סטריפ) והעורך בן בראדלי (טום הנקס), שנאבקו בממשלו של הנשיא ניקסון ועמדו בפני סכנה של כליאה במידה ויפרסמו את המסמכים שנפלו לידיהם. המידע גולל טיוח וסילוף מכוון של הדיווחים על המלחמה שיצאו לציבור הרחב.

כיאה למעמדו הרם בתעשייה, גייס ספילברג לסרט את מיטב כוכבי הוליווד. מלבד הנקס וסטריפ, מככבים בו גם בוב אודנקירק, קארי קון, שרה פולסון, אליסון ברי, בראדלי וויטפורד, ג'סי פלמונס, מייקל סטולברג, מת'יו ריס ועוד. הסרט מיועד לצאת לאקרנים בארה"ב ב-12 בינואר, ומסומן על ידי מומחי האוסקר ובסוכנויות ההימורים כאחד מהפייבוריטים הגדולים לאוסקר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה ייגמר באוסקר? מריל סטריפ מתוך "The Post"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully