וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמזון בודקת טענות לפיהן ג'פרי טמבור הטריד מינית עוזרת הפקה

9.11.2017 / 4:49

עוזרת לשעבר של כוכב "טרנספרנט" ג'פרי טמבור טענה שהתנהג בצורה "בלתי הולמת", ואמזון פתחה בבדיקת הנושא. טמבור: "מעולם לא התנהגתי בצורה כזאת". טמבור קיבל בסוף השבוע האחרון פרס מפעל חיים מטעם בפסטיבל הקולנוע הישראלי בלוס אנג'לס

ג'פרי טמבור בגלובוס הזהב 2015. GettyImages
דוחה בתוקף את הטענות המיוחסות לו. טמבור, טקס גלובוס הזהב ב-2015/GettyImages

חברת אמזון פתחה הלילה (חמישי) בבדיקה על הטרדה מינית שביצע לכאורה ג'פרי טמבור, שחקן סדרת הטלוויזיה האמריקנית זוכת האמי "טרנספרנט", בעקבות טענות של אחת מעוזרותיו לשעבר. ואן ברנס, טרנסג'נדרית שעבדה איתו בעבר, האשימה אותו בהתנהגות בלתי הולמת בפוסט שכתבה בחשבון הפייסבוק שלה. טמבור, בן 73, דחה בתוקף את טענותיה של "העוזרת הממורמרת", לדבריו, ואמר כי הוא מזועזע מההאשמות חסרות הבסיס. "מעולם לא התנהגתי בצורה בלתי הולמת כלפיה או כלפי אדם אחר," הוסיף.

יוצרת הסדרה, ג'יל סולוויי, אמרה כי "כל דבר שיפחית את רמת הכבוד ההכרחית למקום העבודה שלנו מנוגד לחלוטין לעקרונותינו. אנחנו משתפים פעולה עם בדיקת החברה". בחודש שעבר הואשם בהטרדות מיניות מנהל האולפנים לשעבר בחברה. השניים מצטרפים לרשימה של כוכבים הוליוודים נוספים שמואשמים בהטרדות מיניות, בהם המפיק הארווי ווינשטיין והשחקן קווין ספייסי.

בסוף השבוע האחרון נפתח בלא וגאס פסטיבל הסרטים הישראלי, שצפוי להימשך עד ה-21 בנובמבר. במסגרת אירוע הפתיחה, הוענק פרס על מצוינות קולנועית לליאור אשכנזי. טמבור קיבל באותו אירוע פרס מקביל על מצוינות בתחום הטלוויזיה.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully