וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 נשים טוענות: הקומיקאי לואי סי. קיי אונן בפנינו

9.11.2017 / 22:39

5 נשים שונות טוענות שהקומיקאי והשחקן לואי סי. קיי אונן בפניהן ובשיחות טלפון עמן, כך פורסם בתחקיר של הניו יורק טיימס היום (חמישי). "הוזמנו לחדרו בבית מלון, הוא הוריד את בגדיו והתחיל לאונן. נשארנו משותקות", העידה אחת הנשים. בעקבות התחקיר, בוטלה בכורת סרטו

לואי סי.קיי. Katy Winn, GettyImages
לואי סי. קיי/GettyImages, Katy Winn

חמש נשים שונות טוענות שהקומיקאי והשחקן לואי סי. קיי אונן בפניהן ובשיחות טלפון עמן, כך פורסם בתחקיר של הניו יורק טיימס היום (חמישי).

לואי סי. קיי הוא אחד הקומיקאים המצליחים והמוערכים ביותר בעולם, שגם הופיע בישראל. על פי התחקיר של הניו יורק טיימס, הטרדותיו נמשכו לאורך שנים לא מעטות. אחת העדויות היא משנת 2002 ובה מתואר מקרה שבו שתי קומיקאיות אמריקאיות הוזמנו לאחר הופעתן בפסטיבל אמנות הקומדיה בקולורדו לחדרו בבית המלון. ברגע שישבו בחדר, עדיין עטופות במעילי החורף ובכובעים, לו סי. קיי. שאל אם יוכל להוציא את איבר מינו מולן, טענו הנשים. הנשים, מסופר בתחקיר, חשבו שזו בדיחה וצחקו. אבל אז הוא עשה את זה. "הוא הוריד את כל הבגדים, נשאר עירום והתחיל לאונן", טענה אחת הנשים. "היינו משותקות. אחרי שהוא גמר על הבטן שלו, ברחנו. הוא קרא אחרינו: 'אז מי מכן היא ג'וליה ומי מכן היא דנה?"

לואי סי קיי. GettyImages
לואי סי. קיי/GettyImages

נשים אחרות טענו כי חוו מקרים דומים. הסוכנים שלו ניסו להשקיט את הטרדותיו לאורך השנים. הקומיקאי, מצדו, הסביר את עצמו כמי ש"יש לו בעיה". הניו יורק טימס ציין כי לא נמסרה תגובה מלואי סי. קיי.

מוקדם יותר, עוד לפני פרסום התחקיר וכנראה כדי להקדים תרופה למכה, בוטלה בכורת סרטו החדש והשנוי במחלוקת של לואי סי. קיי, "I Love You, Daddy", שהיתה אמורה להתקיים בניו יורק הערב (חמישי). "בגלל נסיבות בלתי צפויות, האירוע הערב של `I Love You, Daddy` בוטל", מסרה חברת ההפצה בהודעת אימייל. "אנא קבלו את התנצלויותינו. אנו מצטערים מאוד על אי הנוחות". מפיצי הסרט שוקלים כעת לגנוז אותו. בנוסף, גם הופעה של הקומיקאי בתכנית הלייט נייט של סטיבן קולבר בוטלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully