וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכל נכון": לואי סי.קיי מודה בהאשמות בהטרדה מינית

10.11.2017 / 19:14

יממה לאחר שחמש נשים האשימו אותו בהטרדה מינית, לואי סי.קיי מודה בכל מה שיוחס לו ומביע חרטה. בינתיים, בוטלה הפצת סרטו החדש וגם נטפליקס, FX ו-HBO התנערו ממנו

יממה לאחר שחמש נשים האשימו אותו כי אונן מולן בהזדמנויות ובצורות שונות, מפרסם הערב (שישי) הקומיקאי לואי סי.קיי תגובה ראשונה להאשמות בהטרדה מינית. הוא מודה באשמה, ומביע חרטה.

"אני רוצה להתייחס למה שחמש הנשים סיפרו. הכל נכון. בזמנו אמרתי לעצמי שנהגתי בסדר, כי שאלתי אותן אם הן רוצות לראות את אבר המין שלי לפני שחשפתי אותו בפניהן, אבל מאוחר יותר בחיים הבנתי שבעצם לא היתה להן ברירה, כי הייתי בעמדת כוח בשל הערצתן כלפיי, וניצלתי אותו לרעה".

"עכשיו אני מבין את האימפקט שהיה למה שעשיתי. ניצלתי את העובדה שאני נערץ בקהילה מסוימת, מה שגם מנע מן הנשים שנפגעו ממני לחלוק עם אחרים את מה שקרה להן איתי.

"אני מביע חרטה, לא סולח לעצמי. הלוואי שהייתי מהווה דוגמה טובה כאדם וכקומיקאי. החרטה הכי גדולה היא לחיות עם איך שפגעת במישהו אחר, ולצערי פגעתי ברבים, כולל כאלה שעבדו ועובדים עמי וכעת נפגעים כתוצאה מן המעשים שלי"

"גרמתי כאב למשפחתי ולחבריי. במהלך הקריירה שלי, היה לי את הפריבילגיה לומר כל מה שרציתי. עכשיו אקח צעד אחורה, ואתחיל להקשיב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מודה בהכל. לואי סי.קיי/מערכת וואלה!, צילום מסך

לואי סי. קיי הוא אחד הקומיקאים המצליחים והמוערכים ביותר בעולם, כולל בישראל, ואף הופיע כאן בעבר בהצלחה רבה. על פי התחקיר של הניו יורק טיימס, הטרדותיו נמשכו לאורך שנים לא מעטות. אחת העדויות היא משנת 2002 ובה מתואר מקרה שבו שתי קומיקאיות אמריקאיות הוזמנו לאחר הופעתן בפסטיבל אמנות הקומדיה בקולורדו לחדרו בבית המלון. ברגע שישבו בחדר, עדיין עטופות במעילי החורף ובכובעים, הקומיקאי שאל אם יוכל להוציא את איבר מינו מולן. הן צחקקו במחשבה שזו הלצה, אך אז הוא אכן עשה זאת. "הוא הוריד את כל הבגדים, נשאר עירום והתחיל לאונן", טענה אחת מהן. "היינו משותקות. אחרי שהוא גמר על הבטן שלו, ברחנו. הוא קרא אחרינו: 'אז מי מכן היא ג'וליה ומי מכן היא דנה?"

בהמשך להאשמות ולהודאה, הגיעו גם הסנקציות. הקומיקאי היה מעורב בלא פחות מארבע סדרות של FX, ובהן "דברים טובים" ו"באסקטס" והערוץ הודיע כי הוא מורחק מכל אחת מהן. נטפליקס ו-HBO הודיעו בנפרד על ביטול השתתפותו בספיישלים קומיים עתידיים של שתיהן. כמו כן חברת ההפצה של סרטו הטרי הודיעה על גניזתו. זאת, לאחר שאתמול כבר נודע כי הקרנת הבכורה שלו בוטלה.

הקומיקאי המוערך (עד אתמול) כתב וביים את הסרט, "I Love You Daddy" שמו, וגם מככב בו. הוא אמור היה להגיע לאקרנים בארצות הברית ביום חמישי הבא, אולם החברה הזדרזה להודיע כי הפצתו תבוטל. עם זאת, היא לא עצרה בזמן את משלוח הסקרינרים שלו – כלומר, עותקי DVD הנשלחים למצביעים השונים בעונת הפרסים, במקרה זה חברים בגילדות מבקרים אמריקאיות. כמובן שבנסיבות הנוכחיות, אין שום סיכוי שמישהו יצביע בעד הקומדיה של לואי סי.קיי או אפילו יטרח לצפות בה, כך שהמשלוח האומלל הפך לבדיחה ברשתות החברתיות.

הסרט, יש לציין, היה שנוי במחלוקת מלכתחילה, בעיקר בתקופה רגישה כמו זו, שכן הוא עוסק בגברים מקשישים עם אובססיה לקטינות, ויש בו התבדחויות על נושאים כמו אוננות בציבור ותקיפות מיניות.

לואי סי קיי. GettyImages
משלם את המחיר. לואי סי.קיי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully