וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבילוי הכי מיוחד בחנוכה: גם ישראל על מפת הקרקסים הטובים בעולם

3.12.2017 / 13:35

פה ושם אולי עוד אפשר למצוא טרפזים ובולעי חרבות, אבל האקרובטים של 2017 יודעים שהם צריכים הרבה יותר מזה כדי למשוך את תשומת הלב שלנו. חנוכה מתקרב ועמו קרקס אמריקה שמגיע לישראל, אז בואו נצא למסע בין שוברי הקירות ונותני השואו הכי טובים, שיקפיצו אתכם מהכיסא

קרקס ביג אפל ניו יורק בהופעה בקווינס. ShutterStock
מופעים עוצרי נשימה ובידור איכותי לקהל הרחב. קרקס ביג אפל מניו יורק/ShutterStock

קרקס האימה, "The Never Ending Nightmare"

21 שנים של חרדה משועשעת, סיוטים מתוכננים היטב ופעלולים שמכווצים כל צופה נורמלי במושב מגיעים לשיאם בחגיגה קרקסית של תיאטרון האימה הלונדוני. סיפור המסגרת מנסה לשמור על מעט היגיון בריא בהשראת המסע המופלא של אליס בארץ הפלאות, אבל הקיצוניות משתלטת מהר מאוד על החלל, והחוויה הופכת לתצוגת תכלית של אינספור חרבות, מכות אש, נורות ליבון – וזה עוד האמצעים האלגנטיים יחסית. בקיצור, "אתם חייבים ללכת לראות את זה, כי יום אחד משהו ישתבש על הבמה – ואתם תוכלו לומר שהייתם עדים לזה", כפי שהיטיב לנסח גראהם נורטון.

Cirque d'Hiver

המסורת הצרפתית העתיקה של מופעי קרקס זורקת אותנו עשרות שנים אחורה, ותיאטרון החורף הפרנקופילי מצליח לחבר עבר, הווה ועתיד. בניין המופעים שלו בפריז נחשב לעתיק בעולם, אך מתיחת הפנים שעבר ב-2008 הפכה אותו למודרני, נגיש ומחובר לתקופה שבה אנו חיים.

בתפריט הקרקסי ניתן למצוא אקטים ישנים וחדשים כאחד, ותלונות עבר על המשך השימוש בבעלי חיים כחלק מהמופע נענו בפתיחת דלתות שאפשרה הצצה אל מאחורי הקלעים – וחשפה את תנאיהן המצוינים של החיות. אלו, מקווה הקרקס, אמורים לרצות כל צרימה בקהל.

כעת, לרגל חגיגות 170 שנה לקרקס, יוצאים חבריו מהקונכיה הפריזאית לטור דה פראנס משלהם, וההזדמנות לחוות קלאסיקה אמיתית רק הפכה לזמינה יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

Fuerza Bruta

איך מרגישה חווית 360 מעלות גלובלית שמתבססת על כוח פראי? נסו DJ שמרים בלי להפסיק, ואקרובטים שרצים עבור הקהל דרך קירות (מילולית, ברור שמילולית) או סתם שוחים סנטימטרים מעל הראש שלו בבריכה ענקית. פסטיבל הברנינג מן סיפק, על פי ההצהרות, את ההשראה הבסיסית, ומאז 2003 ברור שהיחידה הארגנטינאית המובחרת היא הדוגמה הטובה ביותר לקרקס פוסט-מודרני. ממסיבות המוניות ביפן ועד שיתופי פעולה עם ענקית הספורט נייקי, ככה, כנראה צריך להיראות בימינו קרקס אמתי.

קרקס אמריקה

ישראל אולי לא מתהדרת במסורת קרקסית ארוכת שנים, אבל קרקס פלורנטין מפיק את קרקס אמריקה שמגיע אלינו להופעות בחג החנוכה בכפר הירוק ובאמפי פארק ראשון לציון, עם הרבה אמנים מחו"ל וגם נציגות מקומית ראויה.

בין להטוטני קרקס עוצרי נשימה לקירות תאורה ענקיים, מיצג וידאו מפואר ובמת 360 מעלות שמספקת כל צופה, יציע "קרקס אמריקה הגדול" במהלך חג החנוכה שואו שיודע מה מחזיק קהל בסוף שנת 2017.

מדובר במופע שמפעיל את הקהל, כזה שמתאים לכל המשפחה ולוקח את הקהל לטיול ברחבי אמריקה בצורה מעניינת. המסע ידלג בין הוליווד לניו יורק הסואנת, בין חופי קליפורניה למגרשי ה-NBA ולא ישכח גם את שאיפות החלל של נאס"א ואת המדבריות עוצרות הנשימה של אריזונה. הארץ שאוהבת הכול ובמנות גדולות נוחתת במדינה הקטנה שבעצמה לא יודעת שובע – והתוצאה סוחפת, קצבית ומסיבתית.

לרכישת כרטיסים לקרקס אמריקה לחצו כאן

Cirque Du Soleil

הם אולי כבר מזמן לא חברים בקליקת השוליים האקרובטית, והפכו לשם מוכר בכל בית שרוצה קצת פאן, אבל אין באמת טופ פייב קרקסי, בטח לא מודרני, שיכול להתעלם מהקנדים חובבי השמש. נכון, עם השנים הם דחקו בכוח כל מה שחשבתם על קרקס לכל פינה תיאטרלית אפשרית, והפכו לאחד הכרטיסים הרווחיים ביותר בלאס וגאס, אבל לא בשביל זה – להנגיש חווית במה עוצמתית לקהל שבע מריגושים - אנחנו כאן?

כך או כך, סירק דה סוליי ממשיכים בהילוך שישי באינספור מופעים ואטרקציות: "אמאלונה" הוא אי שנשלט על ידי אלות, "קריסטל" הוא מופע קרח מרהיב ו"ג'ויה" היא שואו "שובבי" שמדגיש את עליונות האומץ והחברות – ואלו רק דוגמאות ספורות ועדכניות מהמוח הקודח של האנשים היצירתיים ביותר בעולם.

לרכישת כרטיסים לקרקס אמריקה לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף קרקס אמריקה
  • עוד באותו נושא:
  • קרקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully