וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספייס גירלז יתאחדו לספיישל טלוויזיוני ויוציאו אלבום אוסף

12.11.2017 / 16:00

להקת הבנות הבריטית מהניינטיז תתאחד במסגרת תכנית ספיישל בטלוויזיה, ותוציא אלבום אוסף שצפוי להגיע בשנה הבאה. לאחר שיחות חשאיות שהתקיימו מאז הקיץ, כל חמש הבנות הסכימו לקחת בכך חלק, כולל ויקטוריה בקהאם שבעבר הכשילה ניסיונות איחוד

ספייס גירלס. Dave Hogan, GettyImages
חוזרות לשתף פעולה/GettyImages, Dave Hogan

הספייס גירלז יתאחדו במסגרת תכנית ספיישל בטלוויזיה, ואלבום אוסף של הלהקה שייצא בשנה הבאה. לאחר שיחות חשאיות שהתקיימו מאז הקיץ, כל חמש הבנות הסכימו לקחת בכך חלק, ומי שהניעה את המהלך היא מלאני סי.

"חמשתן יעבדו על סדרת פרוייקטים, שיכללו אלבום וספיישל טלוויזיוני שיחגוג את הספייס גירלז", אמר גורם שעובד שוב עם האמניות לעיתון "הסאן" הבריטי. "קבלת ההסכמה מויקטוריה הייתה צעד מפתיע לכל המעורבים, בהתחשב בעובדה שהיא זאת שתמיד מנעה איחוד. העובדה שהיא בעניין עכשיו מעידה עד כמה החמש התקרבו באחרונה".

הספייס גירלז בטקס פרסי הבריט, לונדון, פברואר 1997. GettyImages
הספייס גירלז/GettyImages

"היחסים ביניהן היו קרים בתחילת השנה, אבל בהדרגה הקרח הפשיר. התוכניות לגביהן נמצאות בשלבים ראשונים, וכל מה שקשור אליהן נוטה להיות מסובך בגלל שהן כל כך עסוקות. לא פשוט לכנס את כולן לאותו מקום באותו זמן".

עוד פורסם כי כוכבות הפופ לשעבר עובדות על האיחוד עם מנהלן לשעבר, סיימון פולר. הן התקרבו על רקע סערת גירושיה של מל בי ולידת בנה של ג'רי האליוול, כך פורסם. האליוול הייתה הכוח המניע בניסיונות איחוד קודמים, רמזה בחודש שעבר שאיחוד כזה עוד אפשרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully