וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות מחלת אשתו: צ'אק נוריס הכריז על פרישה ממשחק

13.11.2017 / 10:35

ג'נה נוריס נמצאת מזה חודשים במצב רפואי קשה, כתוצאה מהזרקה של חומר מתכתי לפני בדיקת MRI שעברה. עד כה הוציאו בני הזוג כ-2 מיליון דולר על טיפולים בסימפטומים של ההרעלה. "כל חיי סובבים כעת את המאמצים להשאיר אותה בחיים", הסביר נוריס

צ'אק נוריס וג'נה נוריס. GettyImages
בדיקה פשוט שינתה את חייהם. צ'אק וג'נה נוריס/GettyImages

הכוכב ההוליוודי צ'אק נוריס מוכר היום יותר בזכות הממים באינטרנט בכיבובו מאשר בזכות סדרת האקשן "ווקר" בה כיכב בשנות התשעים, וזאת כיוון שנעלם מהמסך בשנים האחרונות מסיבות שהיו לא ברורות. הסרט האחרון שבו כיכב הוא "בלתי נשכחים 2" שיצא בשנת 2012, ועל אף שהופיע מאז בפומבי הוא לא שב למסך הגדול. גם בביקורו השנה בישראל לא היה רמז לסיבה שהביאה אותו לפרוש מעולם המשחק, והוא לא סיפר על שמתרחש בחייו הפרטיים. כעת נחשפת הסיבה המצערת להיעלמות.

השבוע החליט נוריס, יחד עם בת זוגו ג'נה, לחשוף כי היא נמצאת במצב רפואי קשה וסובלת מבעיות חמורות בכליות ובעצבים המקשים עליה לתפקד - וזאת לאחר תקופה ממושכת בה היה חשש לחייה. לדעת בני הזוג, הבעיות נגרמו בעקבות זריקת גדוליניום שקיבלה ג'נה לקראת בדיקה מסוג הדמיית MRI. מדובר בחומר מתכתי המוזרק לגוף לקראת הבדיקה, ולמרות שהשימוש בו מתמעט לאחרונה - הוא עדיין נחשב לרווח.

צ'אק נוריס וג'נה נוריס. GettyImages
"החלטתי לוותר על קריירת המשחק כדי להתמקד באשתי"/GettyImages

"החלטתי לוותר על קריירת המשחק שלי כדי להתמקד באשתי, וכל חיי עכשיו סובבים סביב המאמצים להשאיר אותה בחיים. אני מאמין שזה מה שהכי חשוב", אמר השחקן בן ה-76, שהחליט לחשוף את הסיפור על מנת להעלות למודעות הציבורית את הסיכונים בשימוש בגדוליניום ב-MRI. בשבוע שעבר הגישו בני הזוג תביעה נגד שורה של חברות תרופות באחריות למקרה שהתרחש בשנת 2012, ובגינו ג'נה עדיין נמצאת בטיפולים.

ג'נה סיפרה לתקשורת על היום בו עברה את הבדיקה, הנחשבת לשגרתית. "בתוך שעות לאחר הזריקה הראשונה הרגשתי שכל הגוף שלי עולה באש, כאילו עוברת בו חומצה", היא אומרת, ומוסיפה שהייתה אדם בריא לחלוטין עד אז. במשך כמה שבועות לאחר מכן היא הובהלה לבית החולים שש פעמים עם כאבים בצלעות, קשיי נשימה, רעידות בגוף, חולשה בשרירים וכאבי פרקים - אבל הרופאים לא ידעו לאבחן ממה היא סובלת.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
צ'אק נוריס וג'נה נוריס. GettyImages
החלמה מהירה/GettyImages

בני הזוג ביצעו מחקר בעצמם וסברו כי מדובר בהרעלת גדולניום, אולם הרופאים שללו את האפשרות. לבסוף אובחנה ג'נה במרפאה פרטית כסובלת מהרעלה ואושפזה לטיפול מתאים. "פשוט שכבתי במיטה עם עירוי תוך ורידי במשך חמישה חודשים ונאלצתי לקבל טיפול סיעודי מסביב לשעון", היא נזכרת. "צ'אק ישן לצדי על הספה ולא עזב, התפללתי שאחיה כדי לגדל את ילדי".

בני הזוג הוציאו עד היום יותר משני מיליון דולרים על הטיפולים הרפואיים בסימפטומים של ההרעלה, והם טוענים כי הרשויות וחברות התרופות מסתירות מהציבור מידע בדבר הסיכונים הכרוכים בגדוליניום - ולכן החליטו לפעול למען הגברת המודעות. "זה סוד מכוער ומרושע שנשמר", אמרה ג'נה. "אני וצ'אק נחושים לשנות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully