וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקגייוור או תיקים באפלה: חלק ב' של חידון הפתיחים הגדול

16.11.2017 / 0:01

מי שהתבגר בשנות ה-80 וה-90 לעולם לא ישכח את הפתיח של "מי הבוס" או את הנעימה של "אלף". הסדרות שגדלנו עליהן אולי לא התברכו בלוקיישנים מרהיבים, דיאלוגים חדים ועלילה מסחררת, אבל הן כבשו את ליבנו דווקא בגלל הפשטות. עד כמה טוב הזיכרון שלכם? ענו על החידון

חידון הפתיחים הגדול. צילום: יח"צ,
חידון הפתיחים הגדול/צילום: יח"צ

פיצול ערוץ 2, המעבר של ערוץ 10 וסגירתו של ערוץ 1 המנוח מזכירים לנו שפעם היה פה פשוט יותר: ערוץ בודד, אחוזי צפייה אסטרונומים, ומיעוט אפשרויות בחירה. יש שיגידו שהטלוויזיה אז היתה איכותית יותר, השקיעו בהפקות מקור, קנו סדרות איכות, ותכניות האולפן סחפו את הקהל. אחרים ידווחו על עידן אפל, מונופול של מסך משעמם לפרקים, טאלנטים בלתי מעורערים וחד-גוניות. אלא גם אלה לא יכחישו שהטלוויזיה ההיא התנחלה עמוק עמוק בלב, לצד משחקי הילדות, זיכרונות הנעורים ועולם שלם שנעלם.

עם השנים הטלוויזיה התבגרה, נוספו ערוצים, הכרנו את עולם הפרסום, וגילינו שגם בטלוויזיה הרב-ערוצית, כולנו בסופו של דבר אוהבים את אותם הדברים. כמעט. מי שגדל בשנות ה-80 וה-90, והתמכר לערוץ 2 החדש, לבקרים של החופש הגדול ברשות השידור, או נשאר ער בשעות הערב וצפה בקומדיות של 6+, החידון הבא מוקדש לו. לקחנו כמה שניות מהפתיחים של הסדרות האהובות, והפכנו אותם לחידון שכל חובב נוסטלגיה אמור לצלוח בקלות. ספרו לנו בתגובות כמה קיבלתם:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully