וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן טום סייזמור תקף מינית ילדה בת 11 על סט צילומי סרט

14.11.2017 / 9:25

סייזמור, שבעברו שורת מקרי הכאת נשים ושימוש בסמים, נגע באיבר מינה של הילדה שגילמה את בתו בסרט בשנת 2005. ההוליווד ריפורטר, שחשף את המקרה, מצטט 12 מקורות שמאשרים את הפרטים. השחקנית, כיום בת 26, שוקלת לתבוע אותו ואת הוריה, שסירבו להגיש תלונה בעת המקרה

טום סייזמור. GettyImages
היסטוריה של תקריות אלימות נגד נשים. טום סייזמור/GettyImages

רשימת החשודים בהטרדות מיניות בהוליווד ממשיכה לתפוח בקצב, וכעת נוסף אליה מקרה מזעזע במיוחד. על פי דיווח בהוליווד ריפורטר, המסתמך על לא פחות מ-12 עדים, השחקן טום סייזמור ("להציל את טוראי ראיין", "בלאק הוק דאון") הטריד מינית שחקנית בת 11 על סט צילומים ביוטה של סרט משנת 2003. זהותה של השחקנית (כיום בת 26) אינה נחשפת בתחקיר, אך התקרית שלא פורסמה עד כה - יוצאת כעת לאור.

סייזמור השתתף ב-2005 בצילומי מותחן פשע בשם "Piggy Banks". על פי העדות, התקרית אירעה במהלך צילום סצנה, בה השחקנית (לה היה תפקיד קטן בסרט כבתו של סייזמור) התבקשה לשבת על ברכיו. במהלך הצילומים הללו, העביר השחקן את אצבעותיו על איברי מינה ואף החדיר אותם פנימה. "היא הייתה כל כך צעירה באותה תקופה עד שזה לא היה ברור לה ולהוריה מה בדיוק קרה, ואם זה היה בכוונה או לא", מספרת מנהלת ההפקה קסידי לונן. "בנקודה מסוימת במהלך הצילומים הבטתי בעיניה והן הפכו ענקיות, כאילו היא עומדת להקיא", מספרת רובין אדמסון, שגילמה את אמה של השחקנית והשתתפה אף היא בסצנה. "היא חזרה לעצמה והמשיכה בצילומים, אבל התקשתה לקבל הוראות בימוי. מאוחר יותר, כשסיפרו לי מה קרה, הבנתי מיד".

טום סייזמור. GettyImages
15 שנים אחרי המקרה, הוא עשוי להגיע לבית המשפט/GettyImages

עוזר ההפקה רוי מאופאס סיפר: "הילדה הקטנה הזאת אמרה את מה שאמרה וכולנו חשבנו 'הבזוי המזורגג הזה'. לא היה שום ספק. הוא היה ידוע בהערות הלא הולמות שלו, בעיקר כשהיה שיכור ומסטול. אנחנו מדברים על התנהגות עקבית של 'להיות טום סייזמור' בכל יום על הסט. כשזה נודע לנו המפיק נאלץ לעצור חבורה שלנו שרצתה לבעוט לו בישבן".

זוהי, כאמור, לא הפעם הראשונה שסייזמור מעורב בתקריות מזעזעות. בעבר נתפס מספר פעמים על אחזקת סמים, ואף השתתף בתוכנית ריאליטי לגמילה של מפורסמים. בנוסף, הוא נודע בתקריות אלימות של תקיפת נשים. בפברואר האחרון הוגשו נגדו שתי תלונות שונות על אלימות נגד חברתו שלעבר. ב-2009 וב-2011 הוא נעצר על תקיפות של שתי נשים אחרות, וב-2003 על תקיפת חברתו היידי פלייס. סוכנו של סייזמור הגיב לאישומים בקצרה: "התגובה שלנו היא 'אין תגובה'".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

לסיפור הקשה הזה ממשיכים להתווסף כל העת עדויות נוספות על שחקנים ובכירים הוליוודיים. השחקנית אליזבת פרקינס ("העשב של השכן") השתתפה אתמול (שני) בהפגנה לתמיכה במתלוננות שנערכה בהוליווד. בשלט שהחזיקה פרקינס נכתב: "ג'יימס וודס" ומיד לאחר מכן ההאשטאג #גםאני", שהפך לסמל של חשיפת סיפורי ההטרדות המיניות בשבועות האחרונים. בעוד פרקינס לא פירטה את מקרה ההטרדה, השחקנית אמבר טמבלין טענה בספטמבר האחרון כי וודס חיזר אחריה באגרסיביות, כשהייתה בת 16 בלבד. "אמרתי לך בת כמה אני, בנעימות וללא שיפוטיות או זעם. אמרתי לך בת כמה אני מכיוון שחשבתי שזה יבהיל אותך ויגרום לך לחזור בך מההצעות שלך. אבל אתה צחקת ואמרת 'אפילו יותר טוב. יהיה לנו כל כך כיף ביחד, אני מבטיח", כתבה טמבלין במכתב לוודס.

גם שמו של ג'ון טרבולטה נקשר כעת בשתי הטרדות מיניות שונות של מעסים. האחרונה שבהן בוצעה במלון בפאלם ספרינגס, שם שהה כוכב הקולנוע בשנת 2000. הספא של המלון נפתח בשעה 1:30 לפנות בוקר לטובתו של הכוכב בלבד, ומעסה הגיע כדי להעניק לו עיסוי פרטי. על פי טענתו, טרבולטה הסיר שוב ושוב את המגבת שהייתה על ישבנו, חשף את עצמו בפניו והזמין אותו להצטרף אליו בעירום לסאונה, שם הציע "להחזיר טובה" ולהציג למעסה את כישורי העיסוי הפרטיים שלו, במהלכם נגע בישבנו החשוף בניגוד לרצונו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully