וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל ג'אז חורף בים האדום יתקיים בפברואר: מי יופיע?

15.11.2017 / 8:00

נגן הנבל הקולומביאני אדמר קסטנדה במופע עם נגן הקלרינט האיטלקי גבריאל מיראבאסי הוא אחת מכמה הבטחות מעניינות בפסטיבל ג'אז חורף בים האדום, שיתקיים ב-22-24 בפברואר. בתכניה השנה שולטים אמנים לטינים. מי עוד יופיעו בו?

שלישיית הפסנתר השוויצרית ויין. Daniel Infanger,
שלישיית הפסנתר השוויצרית ויין, שתארח את הסקסופוניסט הבינלאומי עמית פרידמן/Daniel Infanger

פסטיבל "ג'אז חורף בים האדום" יתקיים זו השנה השמינית במשך שלושה ימים, ב-22-24 בפברואר ויכלול מופעים של אמנים מהארץ ומהעולם, כיתות אמן, בר ג'אז וג'אם סשן לילי, באולמות בתי המלון באילת. הפסטיבל מנוהל אמנותית על ידי איש הרדיו דובי לנץ, ומפיקה אותו חברת פורום פקטור.

"שנה שמינית של פסטיבל ג'אז חורף בים האדום מגיעה אלינו על כל מטעמיה המוסיקליים", מסר דובי לנץ. "לקהל המובחר שמגיע לאילת ברגעיה הנעימים והקרירים מזומנות הופעות של אמנים מוכרים יותר ופחות שנושאים את דגלה של המוסיקה המשובחת - ג'אז וכל הנוגע בו. אז בואו להנות, להתרשם, לטעום ולעכל".

לנץ ציין כי השנה יגיעו אמנים לטינים רבים. בין האמנים שיופיעו: נגן הנבל מקולומביה אדמר קסטנדה, במופע דואו עם נגן הקלרינט האיטלקי גבריאל מיראבאסי; "לא סטנדרטים" במופע משותף עם שלומי שבן; ברי סחרוף עם הפסנתרן עמרי מור ונגן כלי ההקשה איתמר דוארי במופע בכורה אשר עולה לראשונה במסגרת הפסטיבל; נגן הקונטרבאס גרסיה פונס במופע טריו; הפסנתרן הישראלי מפריז ירון הרמן; הזמרת והכנרת הקובנית יליאן קאניזרס.

הרכב הטריו של נגן הקונטרבאס גרסיה פונס. Solene Person,
הרכב הטריו של נגן הקונטרבאס גרסיה פונס/Solene Person

עוד יופיעו: הזמר השווייצרי אנדריאס שרר עם הגיטריסט והחצוצרן האוסטרים פיטר רום ומרטין אברלה, במופע אשר כבש במות רבות בעולם, המחבר ביט בוקס וג'אז; שלישיית הפסנתר השוויצרית ויין מארחת את הסקסופוניסט הבינלאומי עמית פרידמן; נגן המפוחית הברזילאי גבריאל גרוסי עם אמן הגיטרה הישראלי מרסלו נמי והפרקשניסט הישראלי ז'וקה פריפניאן; הרכב האינדי-פולק הישראלי איינג'לסי; הסקסופוניסטית הבינלאומית ליהי חרובי והמתופף והמלחין יוגב שיטרית במופע טריו אתנו ג'אז- פיוז'ן ישראלי.

בפסטיבל יתקיימו כיתות אמן במועדון ה-Mike's Place בטיילת המלך שלמה. ביום שישי 23 בפברואר תתקיים כיתת אמן עם נגן הנבל אדמר קסטנדה, ולמחרת תתקיים כיתת אמן עם ההרכב השוויצרי ויין. בנוסף, יתקיימו במועדון ג'אם סשנים בחמישי ובשישי בלילה שיהיו פתוחים לקהל הרחב.

מחירי הכרטיסים: 90-190 שקל. הנחות בקניית 3 או 6 כרטיסים ולמופעים שונים. רכישת כרטיסים כאן. הפרטים המלאים על הפסטיבל מופיעים באתרו הרשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully