וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמריקה בלי ג'ט לג: 5 סיבות לקחת את הילדים לקרקס בחנוכה

15.11.2017 / 10:31

הלא נורמלי הוא נורמלי, האימונים תמיד משתלמים והשואו האמתי מתחיל עוד לפני המופע: חנוכה מציע אינספור אטרקציות, אבל יש אחת שאתם חייבים לקטנים – ולא תצטרכו אפילו לדאוג לחניה

ליצן עושה ג'גלינג בקרקס. ShutterStock
לוליין מג'נגל בקרקס/ShutterStock

לעשות משהו שונה זה טוב

מעצם מהותו, מציע הקרקס קרנבל חיובי ושמח של הופעות מקוריות וייחודיות. הוא מאדיר את אלה שקוראים תגר על מוסכמות חברתיות, מבליט את האקרובטים והלוליינים שלועגים לכוחות הפיזיקליים המגבילים את כולנו, ולא שוכח לצחוק - בטעם טוב, כמובן – דווקא על מעונבי החברה, הטיפוסים הכבדים, "הנורמליים" לכאורה, שלא מסוגלים לשחרר איזה צחוק לאוויר. רוצים לשדך לילדים שלכם וויב מולטי-תרבותי? מעוניינים לחבר אותם לאופן שבו העולם באמת נראה בשנת 2017? זה בדיוק המקום בשבילכם.

להיות מצוין זה מצוין

אנחנו והקטנים מוקפים מכל עבר בכדורגלנים, בבלרינות פוטנציאליות ובגיימרים שרק מחכים לפרוץ, אבל מה באשר ליכולות האינדיבידואליות שלא באות לידי ביטוי ביומיום? מה עם הכישרון הקטן שמתחבא בכל אחד מאתנו ואיפה בדיוק אנחנו אמורים להתגאות בו?

הקרקס, כמובן, מספק פתרון כפול: מתקבצים בו גם היכולות הכי מקוריות בארץ ובעולם, כאלה שיכולות להדליק, להצית, להציע, לפתוח ראש ומחשבה – ובאותה נשימה, הוא גם מראה לכם, לילדים ולכל מי שאפשר, לאן היכולת הזו יכולה להביא אותך. כי את המחמאות ומחיאות הכפיים שלכם, לוקחים הקטנים בערבון מוגבל, אבל אם תלוו אותם לראות בבלתי אפשרי לוקח את הבמה – אולי תרוויחו שיעור יעיל לחיים.

לוליין מבצע מופע אש בקרקס אמריקה. צילום מסך
מופע אש אקרובטי של קרקס אמריקה/צילום מסך

חו"ל זה כאן

קרקס פלורנטין מפיק את קרקס אמריקה, שמגיע אלינו להופעות בחג החנוכה בכפר הירוק ובאמפי פארק ראשון לציון, עם הרבה אמנים מחו"ל וגם נציגות מקומית ראויה. זו יכולה להיות פעילות הכנה מעולה לטיול מתוכנן מעבר לים או ריקוד על כל החתונות במקביל – "טיול מחוף לחוף בארצות הברית", ואחריו המשך חופשת החנוכה בארץ. כך או כך, "קרקס אמריקה" פורש בפני הילדים את כל החוויות של ארץ האפשרויות – בלי להטריח אותם בכל העסק הזה של ג'ט לג, בידוק ביטחוני וטיסות ארוכות כנצח.

בין להטוטני קרקס עוצרי נשימה לקירות תאורה ענקיים, מיצג וידאו מפואר ובמת 360 מעלות שמספקת כל צופה, יציע "קרקס אמריקה הגדול" במהלך חג החנוכה שואו שיודע מה מחזיק קהל בסוף שנת 2017.

בתפריט אפשר למצוא דילוג בין הרחובות התוססים של ניו יורק, האנרגיה השוקקת של הוליווד, חופי קליפורניה המוזהבים, מדבריות אריזונה ואפילו מגרשי ה-NBA וחלומות החלל של נאס"א. בינינו, זה סיפור של לפחות חודש אמריקני במציאות (שלא לדבר על כסף), וכאן אתם מקבלים אותו בחוויה מרוכזת, שמסננת עבור כולם רק את הטוב.

לרכישת כרטיסים לקרקס אמריקה לחצו כאן

תנו להם להשתולל, זה מותר

חג הילדים אולי מציע אינספור מופעים, אטרקציות ופעילויות, אך בכמה מהן באמת אפשר לחזור הביתה אחרי התנסות בדבר האמתי? המקצוענים של "קרקס אמריקה" אמנם מספקים שואו מרהיב ושווה, אך כבר לפניו, הם מציעים לכולם לנסות ולהיות לוליינים ואקרובטים, ליצנים וחיות במה - לפחות לאיזו שעה.

מתחם ההפנינג המזמין שלהם יספק לכל ילד וילדה הזדמנות נדירה "להצטרף לקרקס" ולבדוק את הגבולות – בתיאוריה, אבל גם באופן מעשי. אפשר לומר די בוודאות שאין הרבה חגיגות חנוכה שמתחילות בשיא וממשיכות רק לטפס.

שיעור חינוך

זה קשה, אבל קחו רגע זום-אאוט מהבמה, ונתקו לכמה שניות את העיניים מקירות התאורה המרהיבים, ממסכי הווידאו או מהכוכבים שעושים את השואו. מה בעצם אנחנו חווים פה (כלומר, חוץ מפאן), ולמה הערך המוסף של כל אוהל קרקס הוא דווקא המסרים החבויים והחיוביים שמחלחלים לצופים?

כמעט כל אקט אקרובטי מתבסס על חברות, אימון משותף והבעת אמון טוטלית. הילדים שלכם יצפו גם (חלקם בלי לשים לב, מן הסתם) במצוינות בפעולה, בזיעה שעושה דרכה מהאימון המתיש היומיומי לאור הזרקורים, בקואורדינציה וגמישות ללא רבב – ויותר מהכול, במקצוענים בשיאם. באוטו, בדרך הביתה, תוכלו למנף הכול להסקת מסקנות מהירה, או סתם לדבר איתם על המופע. שלא כמו הרבה אטרקציות אחרות, הקרקס הוא שואו שגם נשאר.

לרכישת כרטיסים לקרקס אמריקה לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף קרקס אמריקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully