וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניק קייב ואריק איינשטיין: 5 דברים שאסור לכם לפספס השבוע

16.11.2017 / 7:55

לאיזה סרט מומלץ ללכת בסוף השבוע? לאיזו סדרה כדאי להתחיל להתמכר? ועל איזו הופעה שווה להוציא את הכסף השבוע? וואלה! תרבות מפנקת אתכם מדי יום חמישי עם 5 המלצות תרבותיות שוות במיוחד – ועוד אזהרה ממה כדאי דווקא להתרחק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"50 שנה"

השנה מציינים 50 שנה לכיבוש ואחד הפרויקטים המסקרנים שצמחו בעקבות כך הוא תערוכת צילומים ביוזמת ארגון "בצלם" שבה מצולמים 50 פלסטינים שנולדו בשנת 1967. את התערוכה אצרה מעין שלף ויוצגו בה עבודות של צלמים פלסטינים וישראלים. המפגש בין הצלם למצולם – שלעיתים הוצאתו הלוגיסטית אל הפועל הייתה כמעט בלתי אפשרית – מייצר מבט אנושי אל בני האדם שנמצאים מעבר להרי החושך, פחות משעה מתל אביב.

מתי? החל מיום שישי, 17 בנובמבר

איפה? סלון יפו, נמל יפו

למה? כי חייבים להישיר מבט

"כמה שנים נצטרך עוד למות לפני שנלמד איך לחיות?" תרגם את זה יפה יונתן גפן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניק קייב והבאד סידס

חודשיים לאחר שחגג יומולדת 60, וכמעט 20 שנה לאחר הופעתו האחרונה בישראל, יקיר הקהל הישראלי ניק קייב שב לישראל. הבאד סידס, שידעה תחלופות רבות של חבריה, היא מהלהקות המשמעותיות ביותר ברוק האלטרנטיבי. בפרונט, כמובן, עומד קייב, מוזיקאי מוכשר, זמר חכם ומשורר רוק מבריק. קייב בעיצומו של סיבוב הופעות עולמי, ולפי מה שמספרים לנו - ההופעה צפויה להיות מרתקת ומיוחדת. לסיכום, כמה טוב שקייב, מי שנחשב לנסיך האופל ובעל הלוק הגותי-ערפדי, יעשה לנו את זה "עוד פעם אחת עם רגש" (כשם הסרט התיעודי עליו).

מתי? ראשון ושני, 19-20 בנובמבר

איפה? היכל מנורה מבטחים

למה? כי שמחת חיים היא אוברייטד

לרכישת כרטיסים

"למה למה שושן, למה פרא?" שר דני ליטני בגרסה המתורגמת. ככה זה נשמע במקור:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אישה אישה אישה

מה יכול להיות יותר טוב מפסטיבל שלם, יוצא דופן, שבו רק נשים מעורבות ומיועד לנשים בלבד? נכון שאין דבר טוב יותר? מיטב זמרות הרוק הנשי בישראל מגיעות ליומיים גדושים בהופעות מעולות, חיבורים מסקרנים והרבה רוקנרול. אז מי יהיו שם? לאה שבת, קורין אלאל, אתי אנקרי, רונית שחר, מיקה קרני, רוני פרי ועוד ועוד. והכל באווירה המופלאה של המדבר. יאללה, תתניעו את הרכב.

מתי? 16-18 בנובמבר

איפה? "מעבר", מצפה רמון

למה? כי גירל פאוור!

לרכישת כרטיסים

"You know I won't be no stick figure silicone Barbie doll" אישה אישה אישה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל "אמנות פורצת גבולות"

פסטיבל "אמנות פורצת גבולות" יתקיים לראשונה, במלאת עשור למרכז התרבות "נא לגעת" בנמל יפו, ויארח יוצרים ואמנים עם מוגבלויות. הוא יכלול בין השאר הצגות, הרצאות, מופעי מוזיקה בחשיכה, הקרנת סרטים וסדנאות. בין המופעים - התזמורת הקאמרית בחשיכה, מופע של ניר קורן ואמיר דדון בחשיכה, מופע ספרותי אמנותי ומוזיקלי על עיוורון וחירשות עם א.ב. יהושע ועוד.

מתי? 22-30 בנובמבר

איפה? בבית "נא לגעת", נמל יפו

למה? המוגבלות היחידה היא החשיבה שלנו, אמר ביירון קייטי. אל תחשבו להפסיד את הפסטיבל כי יש בו לא רק מסרים חשובים אלא גם תכניה עשירה שבה כל אחד יכול למצוא את המנה האהובה עליו. ושלא תגידו לא ראינו, לא שמענו, לא ידענו.

לרכישת כרטיסים

התזמורת הקאמרית הישראלית. צלילים באפילה

התזמורת הקאמרית הישראלית. יח"צ,
התזמורת הקאמרית הישראלית/יח"צ
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שיר אהבה סטנדרטי: אריק איינשטיין

למרבה השמחה, הביוגרפיות המוזיקליות הישראליות לא מפסיקות להגיע. אחרי אריק לביא וזוהר ארגוב, הגיע תורו של אייקון גדול אחר. הסדרה על "אריק איינשטיין: שיר אהבה סטנדרטי" של yes דוקו תגולל בששה פרקים את סיפור חייו והמוזיקה שלו, השזור גם בקורותיה של ישראל הצעירה ושל תל אביב. אם התקציר לבדו לא מספיק כדי לעורר בכם חשק, כדאי לדעת שאת הסדרה יצרו אבידע לבני (הסרט "חייב לזוז" על אהוד בנאי), אסף אמיר (המפיק שעומד מאחורי שלל יצירות קולנועיות גדולות, בהן "כנפיים שבורות" ו"למלא את החלל") ויואב קוטנר האחד והיחיד.

מתי? ימי רביעי ב-21:00, החל מ-21 בנובמבר.

איפה? yes דוקו

למה? כי אחד הזמרים הגדולים בתולדות ישראל ראוי לסדרה מקיפה על אודותיו.

החברים מספרם על אריק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

החורף הישראלי

חורף זה לא רק עניין של מזג אוויר, אלא של תרבות. ברוב המדינות המתוקנות, יש כמה חודשים בשנה בהם אפשר להתכרבל מול הטלוויזיה, או לשכב מול מפזר החום ולהקשיב למוזיקה מדכאת. אצלנו, לעומת זאת, במקום דיכאון יש עצבים, ובמקום כרבולים – מזיעים. אז מי שרוצה תנאים הולמים כדי להקשיב לאלבום החדש של ביורק, מוטב שיזמין כרטיס טיסה לאיסלנד.

למה לא? צאו החוצה ותבינו. איכס.

"'Cause I'm never gonna stop the rain by complaining" וגם להפך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully