וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוזי אוסבורן ישוב להופעה בישראל במסגרת סיבוב הפרידה שלו

19.11.2017 / 6:00

במסגרת סיבוב פרידה עולמי אחרון, יופיע אוזי אוסבורן בישראל בקיץ הבא. הופעתו הקודמת של אוסבורן, הנחשב לסנדק ההבי מטאל, הייתה בספטמבר 2000 בפארק הירקון. השנה התקיימה ההופעה האחרונה של להקתו, הבלאק סבאת'

אוזי אוסבורן בפסטיבל אוזפסט. נמרוד סונדרס
אוזי אוסבורן בהופעתו הקודמת בישראל/נמרוד סונדרס

אוזי אוסבורן יופיע בישראל ב-8 ביולי 2018, בלייב פארק ראשל"צ, במסגרת מה שמוגדר כסיבוב פרידה עולמי אחרון. הופעתו הקודמת בישראל של אוסבורן, הנחשב לסנדק ההבי מטאל, היתה בספטמבר 2000 בפארק הירקון במסגרת ה"אוזפסט", ורגע גימיקי בלתי נשכח באותה הופעה הוא השפרצת הקצף על הקהל שעמד בקרבת הבמה.

אוסבורן נולד בשם ג'ון מייקל אוסבורן, בברמינגהאם, אנגליה, לפני 68 שנה. הוא פרץ לתודעה בתחילת שנות השבעים כסולן להקת ההבי-מטאל בלק סבאת', הנחשבת לאחת הלהקות שייסדו את הז'אנר והשפיעו עליו יותר מכל. אוסבורן פוטר מהלהקה בשנת 1979 ויצא לקריירת סולו, במהלכה הוציא 11 אלבומי אולפן. בשנת 1998 התאחדה הלהקה עם אוסבורן, המשיכה להופיע איתו עד שנת 2006, והתאחדה איתו שוב בנובמבר 2011. בפברואר השנה הלהקה קיימה את הופעתה האחרונה, בברמינגהאם, אנגליה.

אוזי אוסבורן. יח"צ,
אוזי אוסבורן/יח"צ

בנוסף, אוסבורן חתום על פסטיבל המטאל הבינלאומי הנושא את שמו, האוזפסט (עמו כאמור הופיע גם בארץ בשנת 2000). מכירות אלבומיו של אוסבורן – הן של האלבומים שיצאו בתקופות שבהן הנהיג את בלאק סבאת' והם אלבומי הסולו ביחד – עלו על 100 מיליון. בשנות האלפיים הפכו הוא ומשפחתו לכוכבי ריאליטי במסגרת הסדרה "משפחת אוסבורן" של MTV.

את הופעתו של אוסבורן בארץ יפיק שוקי וייס. מחירי הכרטיסים למופע, "The Farewell Tour" שמו, יהיו במכירה מוקדמת 299 ש"ח ו-666 ש"ח לקדמת הבמה (במה שמכונה על ידי ההפקה "ערכת השטן", הכוללת גם חבילת מרצ'נדייס). ניתן לרכוש כרטיסים החל מ-17:00 הערב (ראשון) כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully