וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סילבסטר סטאלון כפה על בת 16 סקס איתו ועם שומר ראשו"

16.11.2017 / 23:06

לפי דיווח בצהובון בריטי, כוכב הפעולה אילץ בת 16 לקיים יחסים עימו ועם שומר ראשו לפני 30 שנה. בנוסף איים שיכה אותה אם היא תספר את מה שאירע. דוברו של סטאלון מכחיש

עריכת וידאו: ניר חן

"השחקן סילבסטר סטאלון אילץ צעירה בת 16 לקיים יחסי מין איתו ועם שומר ראשו בלאס וגאס לפני כשלושים שנה" – כך דיווח הערב (חמישי) הצהובון הבריטי "דיילי מייל". לפי הדיווח, שצוטט בהרחבה בכלי תקשורת רבים בעולם, סטאלון ושומר ראשו מייקל דה לוקה איימו על הצעירה לבל תסרב לקיים עימם יחסי מין במול הילטון בלאס וגאס ב-26 ביולי 1986. הדוח המשטרתי בנושא הוצג לכאורה בצהובון הבריטי.

לפי הדוח המשטרתי שפורסם בצהובון, סטאלון, שהיה אז בן 40, קיים יחסי מין עם הצעירה ולאחר מכן הזמין את שומר ראשו להצטרף אליהם. עוד דווח כי בת ה-16 חשה אי נוחות בשלב זה אולם לדבריה היא הרגישה שאין לה ברירה אלא להמשיך ולקיים עם השניים יחסים. עוד נטען כי דה לוקה, שנהרג על ידי המשטרה בשנת 2013, שידל לכאורה את הצעירה להעניק לו מין אוראלי לפני שחדר אליה, ובשלב זה סטאלון ביקש ממנה להעניק לו-עצמו מין אוראלי. בצהובון דווח עוד כי לאחר האירוע איימו סטאלון ושומר ראשו עליה כי "יכו אותה בראש" אם היא תספר למישהו על מה שאירע.

סילבסטר סטאלון. GettyImages
הולך ומסתבך? סטאלון/GettyImages

לפי הדיווחים, המקרה אירע בשנת 1986 בזמן שסטאלון הצטלם לסרטו של מנחם גולן, "מעבר לשיא". הצעירה שהתה במלון עם משפחתה בזמן שהאירוע לכאורה קרה. לאחר שהזמין אותה לסוויטה שלו, החל סטאלון לקיים עימה יחסי מין. הוא שאל אותה: "האם קיימת פעם יחסים עם שני גברים?". היא השיבה בשלילה, ובשלב זה קרא סטאלון לשומר ראשו. לאחר שסיימו, איים עליה כאמור סטאלון לבל תספר את שאירע בסוויטה.

לפי הדוח המשטרתי, הצעירה לא הייתה כלל מתלוננת אם המפגש המיני היה עם סטאלון בלבד, אולם ברגע שגם שומר הראש היה מעורב – "היא לא ידעה מה היא רוצה לעשות". היא אמרה אז לשוטרים: "אני מאד מפחדת ומתביישת. עזבו אותי בבקשה". היא סירבה אז להתלונן נגד סטאלון ודה לוקה.

דוברו של סטאלון הכחיש את ההאשמות נגד השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully