וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלקולם יאנג, מייסד להקת AC/DC, הלך לעולמו בגיל 64

18.11.2017 / 16:30

גיטריסט להקת הרוק האוסטרלית הלך לעולמו לאחר מאבק ממושך במחלת השיטיון. בהודעה רשמית של הלהקה נמסר שהוא מת בשלווה כשסביבו חברים ומשפחה: "הוא היה פרפקציוניסט וייחודי", ספדו לו חבריו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
40 שנה על הבמות. מלקולם יאנג/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלקולם יאנג, שייסד ב-1973 עם אחיו, אנגוס, את להקת הרוק הכבד האוסטרלית AC/DC ושימש כגיטריסט שלה במשך 40 שנה, הלך היום (שבת) לעולמו בגיל 64. יאנג, שאובחן כלוקה במחלת השיטיון לפני שלוש שנים, הודיע על פרישתו מהלהקה ב-2014.

בהודעה רשמית מטעם הלהקה נכתב: "בלב כבד ובעצב, מודיעה להקת AC/DC על מותו של מלקולם יאנג. מלקולם, ביחד עם אחיו אנגוס, ייסדו את הלהקה. ההשקעה והמחוייבות העצומה שלו הייתה הכוח המניע מאחורי הלהקה. כגיטריסט, כותב ובעל חזון, הוא היה פרפקציוניסט וייחודי. הוא תמיד אמר את אשר על ליבו. הוא היה גאה מאוד בכל מה שעשה. לנאמנות שלו למעריצי הלהקה לא היה אח ורע".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ההשקעה והמחוייבות העצומה שלו הייתה הכוח המניע מאחורי הלהקה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

רק לפני חודש ידעה משפחת יאנג אובדן נוס, כשהאח הבכור למשפחה, ג'ורג' - ששימש כמפיק הלהקה וכגיטריסט להקת איזיביטס - הלך לעולמו בגיל 70. אנגוס יאנג הוסיף על מילות ההספד של הלהקה: "קשה לתאר במילים כמה הוא היה חשוב לי במהלך חייו, הקשר שיצרנו היה ייחודי ומיוחד. הוא מותיר מאחוריו מורשת עצומה שתחייה לנצח. מלקולם, עשית עבודה טובה".

על פי ההודעה של הלהקה, יאנג מת בשלווה כשהוא מוקף במשפחה וחברים. להקת AC/DC נכנסה להיכל התהילה של הרוק בשנת 2003. היא נחשבת לאחת הלהקות המצליחות בהיסטוריה של הז'אנר, ומכרה למעלה מ-200 מיליון עותקים מאלבומיה. חברי הלקה האחרים הם: קליף ויליאנס, סטיבי יאנג וכריס סלייד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully