וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הרוק של המוזיקה הקלאסית, אנדרה ריו, יופיע לראשונה בישראל

22.11.2017 / 8:17

הכנר ההולנדי שנחשב לרוק סטאר של עולם המוזיקה הקלאסית יגיע לישראל עם התזמורת הסימפונית שלו להופעה בהיכל מנורה מבטחים ב-4 באפריל 2018

AP

הכנר, המנצח והמלחין ההולנדי, אנדרה ריו, מגיע להופעה ראשונה בישראל, כחלק מסיבוב ההופעות העולמי שלו. ריו, הנחשב לתופעה עולמית, מקיים כ-100 קונצרטים ברחבי העולם ומופיע מדי שנה בפני מאות אלפי בני אדם. ריו יגיע לראשונה עם התזמורת הסימפונית שלו להופעה שתתקיים בהיכל מנורה מבטחים ב-4 באפריל 2018.

הופעותיו של ריו נחשבות לייחודיות בנוף המוזיקה הקלאסית, ומושכות אליהן קהלים צעירים. הוא מנצח על תזמורתו הסימפונית תוך שהוא מנגן על כינורו כשפניו פונות אל הקהל במשך ההופעה כולה. במהלך 30 שנות פעילותו מכר ריו למעלה מ-40 מיליון אלבומים, וזכה ב-3 פרסי המוזיקה הבריטית. הופעותיו חצו ביוטיוב את רף מיליארד הצפיות.

אנדרה ריו, יליד 1949, נולד למשפחה מוזיקלית בהולנד, שם הוא מתגורר עד היום. הוא החל לנגן על כינור בגיל חמש ומאז הוא נחשב לאחד הנגנים המפורסמים בעולם. סגנון ההופעות שלו הקים עליו גם ביקורת והיו מי שכינו אותו "בדרן" שמצליח אך ורק בזכות שיווק מוצלח. ריו עצמו לא הגיב לביקורת ואמר: "אנשים שנכחו בקונצרטים שלי כותבים לי ומספרים לי שלקח להם כמעט שבועיים לחזור לשגרה לאחר מכן. זה פשוט פנטסטי להרגיש את האנרגיה הזו בכל ערב".

אנדרה ריו. AP
תופעה. אנדרה ריו/AP
  • עוד באותו נושא:
  • אנדרה ריו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully