וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "בית קטן בערבה": אוליבר סטון הטריד אותי מינית

21.11.2017 / 11:30

מליסה גילברט תיארה בריאיון רדיו כיצד אולצה להקריא שורות משפילות, בעודה עומדת על ארבע מול הבמאי במהלך אודישן שנערך ב-1991. "הוא כתב את הסצנה הזאת במיוחד כדי שאבוא ועשה אותה מולו אישית. זה היה משפיל ומחריד", סיפרה גילברט

אוליבר סטון. GettyImages
תלונה שנייה בלי תגובה מצדו. אוליבר סטון/GettyImages

שמו של אוליבר סטון, שכבר הוזכר בתחילת גל החשיפות על הטרדות מיניות בהוליווד, עולה שוב בהאשמה ישירה של השחקנית מליסה גילברט. בריאיון שהעניקה לתוכנית רדיו, גוללה גילברט (שגילה במשך תשע שנים את לורה גילברט ב"בית קטן בערבה") מקרה שאירע במהלך אודישן שערכה לסרט "הדלתות", בבימויו של סטון.

"אני יושבת כאן וחוששת לספר את הסיפור הזה, חוששת לומר את שמו, כי אני מודאגת מההשלכות", אמרה גילברט, לפני שאזרה אומץ והוסיפה "הו לעזאזל! זה היה אוליבר סטון". לטענתה של גילברט היא התמודדה על התפקיד שניתן בסופו של דבר למג ראיין. במסגרת האודישן דרש הבמאי מהשחקנית לעמוד על ארבע, ולומר את השורה: "תעשה אותי, מותק". גילברט סירבה ועזבה את האודישן בדמעות.

מליסה גילברט. GettyImages
"זה היה משפיל ומחריד". מליסה גילברט/GettyImages

גילברט הסבירה שמעולם לא דיברה על המקרה מכיוון שחשה מושפלת. "הוא כתב את הסצנה הזאת במיוחד כדי שאבוא ואעשה אותה מולו אישית בחדר החזרות. זה היה משפיל ומחריד". כבר לפני מספר שבועות טענה דוגמנית פלייבוי לשעבר, קארי סטיבנס, כי סטון מישש אותה בניגוד לרצונה. הבמאי לא התייחס להאשמות נגדו.

עוד לפני ההאשמות, הסתבך סטון כאשר יצא להגנתו של הארווי ויינשטיין, נגדו נרשמו עד כה יותר מ-100 תלונות על תקיפות מיניות ומעשי אונס. "זה לא פשוט מה שעובר עליו", אמר במהלך דברים שנשא בפסטיבל הסרטים בבוסאן. "הוא היה יריב שלי ומעולם לא עשיתי עמו עסקים. שמעתי סיפורי אימה על כולם בתעשייה הזאת, אני אני לא מתכוון להגיב על כך. אני אמתין לראות איך דברים יתפתחו, וזה הדבר הנכון לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully