וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההאקר שפרץ ל-HBO: איראני מיחידה צבאית האחראית למתקפות סייבר נגד ישראל

21.11.2017 / 17:24

בהזאד מסרי האיראני, חבר בקבוצת ההאקרים "Turk Black Hat Security" שבין היתר עבד עבור הצבא האיראני במתקפות סייבר נגד ישראל, הוא הפורץ לשרתי HBO, כך על פי כתב אישום שהוגש נגדו בבית המשפחת המחוזי במנהטן

באדיבות HOT

הרשויות הפדרליות בארה"ב הכריזו כי איתרו את מקור הפריצה למחשבי HBO בקיץ האחרון, שבמסגרתה נגנבו 1.5 טרהבייט של מידע: בהזאד מסרי האיראני, חבר בקבוצת ההאקרים "Turk Black Hat Security" שבין היתר עבד עבור הצבא האיראני במתקפות סייבר נגד ישראל, כך על פי כתב אישום שהוגש נגדו בבית המשפחת המחוזי במנהטן. התביעה אינה מותחת קו בין מסרי לממשלת איראן, אלא גורסת כי ההאקר פעל באופן עצמאי, פרץ למחשבי החברה אחרי ניסיון בן כחודשיים, גנב את החומר ולאחר מכן סחט את HBO בדרישה שתשלם לו 5.5 מיליון דולר בביטקוין. מאחר שאין לממשלת ארה"ב אפשרות ללכוד את מסרי ולהביא אותו לדין, כתב האישום הוא בעיקר אקט סמלי שנועד להשחיר את שמו של מסרי ולהביא אותו לידיעת הציבור.

משחקי הכס עונה 7 פרק 5. הלן סלואן,
גנובים. מתוך "משחקי הכס"/הלן סלואן

ביולי האחרון דיווח ההאקר כי הצליח לפרוץ לרשת המחשבים של ענקית הכבלים HBO ולחלץ מתוכה מידע רב. באימייל שנשלח אל מערכות האתרים המובילים בארה"ב נכתב: "שלום למין האנושי. ההדלפה הגדולה ביותר בתולדות המרחב הקיברנטי מתרחשת. מה שמה? שכחתי לספר. זאת HBO ו'משחקי הכס'!!! אתם בני מזל להיות החלוצים והעדים הראשונים ולהוריד את הפריצה. תיהנו והפיצו את הבשורה. מי שיפיץ אותה היטב יזכה לריאיון. HBO נופלת".

איום הפצת התכנים התממש כעבור יממה, כשהתסריט המלא של הפרק הרביעי בעונה 7 של "משחקי הכס" דלף לרשת לפני ששודר, ובמקביל אליו גם שני פרקים שטרם שודרו של "בולרז", פרק עתידי של "לא בטוחה", שני פרקים עתידיים של "חדר 104" ושני פרקים עתידיים של הסדרה "Barry" בכיכובו של ביל היידר, המיועדת לעלות לשידור רק ב-2018. הפרקים הומרו במהרה לקבצי טורנט, ועל פי ההערכות שותפו כבר מיליוני פעמים. בנוסף לאלה פרסמו ההאקרים שלושה קבצי ענק תחת הכותרת "HBO נופלת"', הכוללים סיסמאות, מסמכים פיננסיים ואנשי קשר.

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully